U 00:14

nedjelja, 09.09.2018.

Sad pak oboje spavaju na kauču.
Dijete-Djevojče nikako da se ustabili,
Mijenja ideje iz noći u noć
A čijenica da je muž zaspao bez tableta
Visokorodno se štuje
I ne budi ga se
Sve dok se sam ne odluči usred noći doći tu.
Večeras sam si jaaaako zagrijala sobu.
Hladno mi je
Odgovara mi toplina brloga
A ovo dvoje hladnokrvaca
Su u stalnoj koliziji sa mojom
Ljubljenom vrućinom.

I najobičnije stvari
Koje uzimamo zdravo za gotovo
Mogu biti ne baš obične i lake.
Kako se sve može izokrenuti

Sretan si kad zaspiš
Kad imaš poriv za jelom
(Nećemo to olako nazvati 'apetitom')
Kada te ne boli trbuh od današnjeg izbora hrane
Oko kojeg takitak danonoćno dvojiš
Kad hodaš
Noge ti neočekivano poklecnu
A i tijelo je izgubilo onu nijansu gracioznosti
S kojom se rodilo
Hodaš šlampavo
Ne možeš ravno ni kada se koncentriraš
Pipkaš rukama taj život
Sav je grub i nenalik tebi
Ali je to jedini koji je
I moš se čudit
Ili opirat.
I ništa.
Ne možeš tu ništa.






<< Arhiva >>

Clicky