Jubilarni 40i/7 u 00:00 radnog naslova 'Radojka pilence'

subota, 09.06.2018.

Jel gledao netko od vas,
Cijenjeni čitatelji,
Srpski horor film iz negdje sedamdesetih
(Čini mi se)
'Leptirica'? E, ako niste, trebali biste!
Ima na YTu, bez brige.
:))










Događaji prošlih dana bili su nesmiljeni
Osjećam se ko lik u igrici
Koji izbjegava povući poteze
Od kojih se gubi život.



Neki dan,
Mužić iscrpljen stanovitim
Inače prosječno zamornim
Akcijama,
Jako se zamorio
Jako, jako
I skočila mu temperatura, oko 38.
Na taj broj, on bi se trebao javiti na hitnu.
Ne smije standardne ljekove.
No kako mu je preko glave svih tih doktora,
Odjela,
Liječenja
I svega s tim u vezi,
Nadamo se da će ipak samo proći.
Ja razapeta što će biti ako ode
I ako ga zadrže
I kako objasniti situaciju
I ako ne ode
Ne mogu ga samo gledati
Dok on ne zna kak se zove od vrućine
A Dijete u svojim školskim frkama
Vozim ju pisati godišnji završni test iz engleskog,
Ostavljam ga, on se ne da krstiti
I čisti kuhinju
Vratimo se
On goruć,
Temperatura na prvo mjerenje
38,7
NE USUDIM se mjeriti do kraja
Kalkuliramo
(9 navečer)
Kaj ako odemo
I opcije
I obrnuto
Na rubu čupanja kose sam
Splašenost na 1000%
Natjeram muža da se otušira hladnom vodom
I za neko božje čudo
Padne ta temperatura skroz, odjednom
Sve abnormalno
Nahranim ga
On leden drhturi, zamotam ga i
Zaspe
I ujutro - ko da nije bilo NIŠTA.

E ubi me koji STRAH.


Slijedeći dan
Dijete mrzovoljno
Sada se piše hrpa završnih testova
Za vas koji ne znate,
Školska godina traje još samo idući tjedan,
Popodne mi dolazi nešto reći
Boji se moje reakcije (!!!)
I nabrzinu izgovori
'Dobila sam jedinicu
(Prvi put u životu, mašala! :)) )
Iz geografije.
Nisam imala radnu bilježnicu.'
Poslije doznajem da je gotovo cijeli razred
Pobrao jedinice.
Nikad ne traži radne bilježnice,
A taj put joj je nenadano sinulo
Da ih hoće vidjeti.....
Kako đacima nabiti dodatnu frustraciju.....




Danas,
Skupljam ju pred školom
Ona i jedna prijateljica
Drže se u zagrljaju
Uplakane ko kišne godine
Moja sva zajapurena od plača,
Ova druga s plikovima od istog,
A neka nepoznata prolaznica ih zabrinuto gleda;
Mislila sam časne mi riječi
Da je netko umro,
Da je nekog auto zgazio ili nešto.....



I doznajem
Odlazi joj najbolja frendica
(Ne ta s kojim se grlila i plakala)
iz škole
U neku drugu.....od idućeg razreda.
Popodne
Razgovori,
Tješenja,
Razglabanje o razlozima,
Telefoniranja.....
Povrijeđenost kad je skontala
Da odlaziteljici nije ni približno toliko tužan
Taj odlazak......



U svom tom međuvremenu
Zadnjih dana mužić
Kašlje i kašlje
Uglavnom noću jače
To su dodatna pitanja
I krv iz nosa
Krv
Krv
Krv


(Kakva grozna riječ)





U međuvremenu bivamo šokirani
Samoubojstvom Anthonyja Bourdaina,
Baš smo ga voljeli gledati....
Mislim da sam pogledala
Bezbroj raznih njegovih emisija.
Kako je to tužno,
On je lik uz kojeg nikad ne bih mogla
Povezati TOLIKI JAD.
Koja greška u razmišljanju.
Ko da sam zeleni početnik.








A danas
Ko u Zoni sumraka
Ulazim u naš Konzum
Mikroskopske veličine,
I (ne)prikladnog izbora robe.
I koga to moje oči vide
Zbigecana u crnom
I neotopljene šminke na današnjih +365
Sva cool
Radojka Šverko.
:))
Zauzela je pola dućana svojom pojavom.
U više smislova neg jednom.
Poslovotkinja se ustrčala oko nje.
Imala je dvoja napunjena kolica!!!
Nisam znala da taj naš dućan
Uopće ima kolica!!!
Zbog svojih dimenzija
I osim toga,
Uzimala je još
A ja sam se trudila ne buljiti
Da vidim kaj to ona toliko kupuje
U od Boga najzaboravljenijem dućanu na svijetu.
Ko da to nije dosta
Pustila me ispred sebe na blagajnu
Jer sam ja imala samo sveto trojstvo
Kruh-mlijeko-ulje
(Dobro i sladoled i marelice :-P)
Ukratko Radojka, pilence! :)))









Ako niste gledali film 'Leptirica'
Obavezno pogledajte barem scenu u mlinu,


A ja ću ako ima na YTu
Staviti neku lijepu pjesmu pod ovaj post.
Čik pogodi!
.....................

















<< Arhiva >>

Clicky