23:27 5.7

četvrtak, 19.04.2018.

Današnji dan sastojao se uglavnom
od bavljenja prozaičnim problemom
naziva Izujedane Noge.
Jučer iza posla,
među tim ugrizima
koji su svi bili crveni
ko da sam bosa šetala Paklenom promenadom
ili među koprivama
a i natečeni,
pronašla sam i krpelja.
Odjurili smo doma,
ja sam krpelja maknula,
alkoholizirala si sve rane,
nataknula japanke i obukla tajice
samo da mi ništa NE DODIRUJE
te vražje rane
i pravac u apoteku.
Dobila sam Synopen,
i mislim si,
ako se te otekline ne poprave bar malo do jutra
moram doktoru.
Ujutro je bilo tisuću puta bolje,
ali sam do navečer bila tako
golonoga u japankama,
a onda sam pogriješila i išla u tenisicama van.
Taj osjećaj svraba od dodirivanja obuće
Aaaaaaaaaa!
Da zaplačeš.
Idući posjet vrtu bit će u dokoljenkama
nategnutim preko hlača dugih nogavica
i burka preko svega toga.
:-/

Dijete je danas bilo sa razredom
na docjepljivanju, vaganju i to.....
Navodno je izrasla 12cm od zadnjeg cijepljenja s početka godine,
i to je navodno prebrzo i puno
(ne bih znala)
pa nam doktorica javlja da se nacrtamo na pokazivanje i u sedmom razredu,
kad inače razred ne ide.
I što će biti onda, ako još izraste?
Pošpotat će nas za brzi rast!?
Sve neke gluposti.....
U školi je trenutno užasan problem
Što djeca žele ići piškiti kad im se piški!!!
A to nije uvijek, gle ti čuda, za vrijeme odmora,
na koji idu kad ih se pusti....
A tek mijenjanje uložaka!!!
Žena je ženi najveći vuk,
i umjesto da puste curice na miru da idu u toalet kad misle da treba,
vječno se vodi rasprava jel to zaista potrebno,
ili je puki hir.....još najbolje da se moraju ispričati što menstruiraju, to će biti slijedeći korak kako stvari stoje.
I jako im je sumnjivo, učiteljima,
što su nekim od njih menstruacije usklađene,
pa već neko vrijeme na tjelesnom iste cure ne žele vježbati. Ko da nikad nisu čuli za taj fenomen.
No, do se eto oko toga navlačimo,
barem zaboravljamo da škola nema toplu vodu i toalet papir.....

Što ono još?
:)


Danas sam u gradu žurno hodala
pa sam se skoro zaletila u neku ženicu
koja je isto tako žurno hodala
iz drugog smjera
I skoro se zaletila u mene.
Kako smo se nekako uspjele zaustaviti
Ona me tako nježno pogladila po ramenu
I rekla 'oprostite' dok sam ja njoj izgovarala 'oprostite'
I tako se nježno i toplo osmjehnula
Da mi i sad dođu suze na oči od toga.
Il sam ja preosjetljiva
Il nisam.

:)



<< Arhiva >>

Clicky