Moram zapisati;
U. uvijek radi
liste planova i ciljeva za budućnost;
najbližu, najdalju i sve međufaze.
Uvijek krišom čitam što piše.
Često je to jako simpa i dječje,
a ponekad me zaustavi :)).

Jučer čitam najnoviju listu
(samo dan prije bila je lista želja za Božić:))
1.postati vegan.
Okej, tu se ne čudim.
2.postati minimalist.
Molim, moram doznati kak ona to misli?
Minimalist u čemu !? :))
Onda ide hrpa želja o gimnastici i studiju na Harvardu.
Ali ovo zadnje, to mi je bilo naj.
6.Kada završim Harvard,
vratiti se u svoju osnovnu školu
i zahvaliti učiteljima na znanju koje su mi pružili.
Mislim, stvarno. :)))
Baš me dirnulo.
I otkud joj to?
...



..............................



Sanjala sam da je tata (moj) pao s balkona
(duboko dolje u dolinu u kojoj se slavilo vjenčanje).
Mislile smo da je poginuo,
ali se pokazalo da je živ,
samo su mu se svi zubi pomaknuli.
Vidjela sam te zube u snu.
Nije to dobro.
Nadam se da je to ipak samo plod mog umornog uma.



<< Arhiva >>

Clicky