Jedno je strahovati kad ti daju kemoterapiju.
A vrlo različito kad ti opetovano ne mogu dati kemoterapiju radi nepovoljnih krvnih vrijednosti.
..........................................




EDIT u rano poslijepodne;
A još je različitije kad ti na koncu ipak odluče dati kemiju,
uz naznaku da ne znaju kako će djelovati.
Jako dobro, inače kao znaju.
kako bilo, dobre vibracije su dobrodošle,
danas sam se baš naužila straha.
Evo, izgovoriti ću najnepopularnije,
.....
izgovorila pa pobrisala.
Nakon svih ovih tona ljekova,
tko zna koja su međudjelovanja...
...ne usuđujem se niti ispisati strahove.


.................................................





Inače,
kada nisam ustrašeno,
ja sam sasvim dobro.
Malo se ježim ove američke posjete,
ali Dijete je opčinjeno i sretno.
Pa dobro onda.
Od muzeja: grad Zg, Tesla i Lipovac,
od hrane sve,
navodno je naglasak na pekarnice :-O,
Medvedgrad, Lisinski i HNK,
I tak.
Biti će to minglanje kultura hrvatsko-američko-filipinskih.
Osobno, jedva čekam da prođe.



...........................................


Ako ćemo pravo i točno,
ovo jutros me je dobro sj***,
jedva sam istrpila da posao dođe kraju,
tako mi je išlo na živce što moram tamo biti
sa toliko briga i neizvjesnosti na pameti.


.....................................


Upravo me je mužić nazvao:
on je cijeli sretan i sav super. :))
Odspavao je malo na odjelu i sad je sav haj.
Pa dobro, bolje i tako,
Nije se isplatilo živcirati,
ali ne funkcionira to na taj način.
Ne možeš se ne živcirati,
pa je pogrešno konstatirati da se to isplati ili ne isplati.
To je neizbježno ili vrlo malo izbježno....
Tako reći je već bliže istini.

























Ah. Sve je to jedno veliko sranje.










































<< Arhiva >>

Clicky