Dvadesetipeti

utorak, 20.05.2014.

Draga,
nema te sedam dana.
Ponekad se pitam je li to samo neka bolesna šala, zamišljam da izvodiš ultra-neukusnu-ćuknutu psinu.....da nam se svima skrivaš.
hm.
Pitala si što je pobogu pinca, pinca je kolač od dizanog tijesta, koji mi nikada ne uspijeva. Naraste on dobro, ali ništa ne valja u mojoj izvedbi. Kako si? Mislim da je sada odlično vrijeme za telepatske razgovore, po dogovoru :)
Kupila sam kremu za lice, zato jer na njoj piše 'lily and tomato', od Himalaye...ne mogu za sebe smisliti bolji spoj biljaka. I to mi je zvučalo kao neka šala.
Izašao je ,draga, novi Coldplayev album...ima divnih pjesama.
Na poslu su i dalje svi onakvi kakvima si ih okarakterizirala.
Skuhala sam džem od jagoda, od pet kila. Sa zvjezdastim anisom,klinčićem i vanilijom.
Nema pristojnog naziva za tu divotu.
......
Puse od mene!

<< Arhiva >>

Clicky