Komentari

izgubljenaugalaksiji.blog.hr

Dodaj komentar (21)

Marketing


  • Galaksija

    Inače ne pijem alkohol, ali Wildberry Lillet morate probati. ;)

    avatar

    07.06.2024. (23:24)    -   -   -   -  

  • Annabonni

    drago mi je da si se javila, a sitne nevolje su dio života.........Go, go girl

    avatar

    07.06.2024. (23:27)    -   -   -   -  

  • Euro

    Mene je blicnulo u jebenoj najduzoj drzavi u Europi.
    Za tih 200 km Austije treba 5 do 6 sati.
    Pa bicikom bi prosao prije.
    Jos te i blicnu hehe.
    Sad cekam kaznu..

    avatar

    07.06.2024. (23:27)    -   -   -   -  

  • starry night

    moram ga probati :)

    avatar

    07.06.2024. (23:36)    -   -   -   -  

  • Dinaja

    Bila je zima, mi smo iz Švicarske stavili auto na vlak do Graza, sišli s vlaka i krenuli ka Hrvatskoj... nismo imali vinjetu... kazna je bila ogromna, ali bila je naša greška...

    avatar

    08.06.2024. (00:12)    -   -   -   -  

  • Flekserica

    Najsigurnije je kupiti vinjetu online direktno od DARS-a i Asfinaga, tako sam upisuješ registraciju, nema zabune.

    avatar

    08.06.2024. (01:38)    -   -   -   -  

  • Lastavica

    Primam preporuku. Vinjeta mi srećom ne treba.

    avatar

    08.06.2024. (05:04)    -   -   -   -  

  • sewen

    Ja odem u ADAC i riješim Austriju i Sloveniju, a za Domovinu imam ENC

    avatar

    08.06.2024. (06:34)    -   -   -   -  

  • j.

    Dobro je što se dobro svrši. Kako bilo, sve te vinjete su nekoliko puta jeftinije; da sam Hrvatskom prošao kilometara koliko Slovenijom u ovih deset godina, platio bih to ne znam, valjda tisuću ili dvije eura više... A autoceste smo gradili u otprilike isto vrijeme... I znaš koliko puta su me Dars i slovenska policija zaustavili? Nula. Austrijanci, što veli Euro, blicaju kao da su fotografi, osobito gdje su radovi i posebne regulacije. Baš me zanima novi sustav naplate cestarine u nas... Uživajte :).

    avatar

    08.06.2024. (06:55)    -   -   -   -  

  • NF

    I mi smo nekad tom filozofijom putovali, sad ne vidimo više noću, pa obično u Bavarskoj negdje prespavamo usput, na otprilike pola puta do Berlina. Vinjete uvijek kupujemo na benzinskima "pješice" jer smo još uvijek na nokiama, nemamo pametne telefone. To nas je umalo koštalo zadnji put, za povratak smo se odlučili preko Češke, par dana ostati u Pragu kod prijatelja. Tek prije granice smo saznali da se kod njih kupuje isključivo preko neta, tako da smo se do Praga vozili besplatno strepeći, ovaj put smo prošli lišo, ali smo u Pragu ipak morali za do granice uplatiti preko prijateljice, sve smo dakle platili, a moglo je i bez strepnje. I nas je u Austriji blicnulo, vozio nas prijatelj, potrefilo se da se vraća u isto vrijeme, a tamo doletio jeftinim avionom, ko za vraga ja ga prije bljeska upozoravao, uspori malo, pusti austrijske budale i jbga. Kazna stigla na nas, auto bio naš, on rekao, nema problema i platio, kaže, pa eto, niste htjeli da dijelimo benzin, brzo smo stigli, a red je bio da i ja sudjelujem u troškovima :D

    avatar

    08.06.2024. (07:48)    -   -   -   -  

  • pal MOOD

    - svejedno itinerar mi budi slične uspomene (1300 km u jednom pravcu), zato su doma wellcome drinks bili još bolji i ukusniji, možda kao i Wildberry Lillet;

    avatar

    08.06.2024. (08:31)    -   -   -   -  

  • Dvi, tri riči...

    Nemam tih problema, ali imam drugih, da ne mislis da je tu idealno.
    Živim unutar kružnice radijusa 15 km (poput Flexe u doba korone) sa sasvim rijetkim izletima izvan...
    Trebalo bi to biti sasvim dovoljno prostora za život. :)

    avatar

    08.06.2024. (10:07)    -   -   -   -  

  • Blumi

    drago mi je da su Slovenci ispali pozitivci

    avatar

    08.06.2024. (10:44)    -   -   -   -  

  • Sarah

    To se nekako događa prečesto, da bi bilo slučajno.

    avatar

    08.06.2024. (11:51)    -   -   -   -  

  • Galaksija

    Drago mi je da ste se javili sa svojim pričama. :)
    Mi nismo imali problema s brzinom. Pazimo na sva ograničenja.
    Da, sad idemo u srpnju za Hrvatsku i bit će online kupovina.
    U popodnevnoj sam, dan mi brzo prođe. Pusa svima!

    avatar

    09.06.2024. (00:27)    -   -   -   -  

  • mecabg

    Olakšavaju saobraćaj, i smanjuju nervozu:))

    avatar

    09.06.2024. (11:56)    -   -   -   -  

  • shadow-of-soul

    Da, ima takvih ljudi čak i u birokraciji.

    avatar

    09.06.2024. (16:22)    -   -   -   -  

  • Mariano Aureliano

    Sve je dobro dok razum i dobra volja mogu popraviti stvari i obeštetiti kupca/korisnika. Ja sam u svibnju putovao busom iz Zagreba za Osijek u terminu koji je pripadao tvrtki Čazmatrans Nova, a sada pripada Flixbusu. Naravno, kako je to od početka pandemije, na blagajni zagrebačkog Autobusnog kolodvora kupio sam kartu bez specifikacije broja sjedala, što znači: sjedni gdje želiš ili gdje ima mjesta. I po prvi put u životu nisam mogao kupiti povratnu kartu! Dan prije gledao sam na netu stranicu Flixbusa i vidim kako se hvale da su njihovi autobusi luksuzni, da svaki ima toalet, kod kupnje karte možete izabrati koje sjedalo želite (uz nadoplatu od 2,5 eura) ili ako želite da nema nikoga na sjedalu do vašeg (5 eura). I onda dođem na peron i tamo me dočeka stari Čazmatransov bus. Bez toaleta, naravno. Sjeo sam, bus se brzo napunio, iza mene je sjedio stariji bračni par, kupili su kao i ja i kao većina drugih karte na blagajni autobusnog kolodvora. Nekoliko mladih, koji su karte imali u svojim smartphonima, pokazivali su vozaču svoje mobitele na kojima je pisao broj sjedala (drugačije se online ni ne može kupiti karta), no budući da nisu dodatno platili baš za to i to sjedalo, vozač im je rekao da sjednu bilo gdje. A onda minutu prije polaska ulazi dvoje mladih i staje uz sjedala iza mene te se obraća tim starijim ljudima: "Oprostite, vi sjedite na našim mjestima. Mi smo platili 5 eura za baš ta dva mjesta, 4a i 4b." Taj stariji bračni par s neugodom se ustao i ustupio mjesta tim mladima, iako to nisu bili dužni učiniti jer njihove karte kupljene na blagajni nisu imale specifikaciju broja sjedala i oni, dakle, nisu bili ni u kakvom prekršaju. U tom je trenutku autobus već bio krcat i oni više nisu mogli naći mjesta gdje bi zajedno sjedili. Morali su do Osijeka sjediti odvojeno.

    E da, QR kod na mojoj karti vozaču na ulazu u bus NIKAKO se nije htio primiti u njegov uređaj, ali baš nikako, iako kartu nisam presavinuo preko njega. Ljudi iza mene na ulazu u bus već su bili na rubu živaca, a vozač nije znao što učiniti. Tada je, valjda iz tridesetog pokušaja, kod nekim čudom ipak bio prihvaćen.

    U Osijeku odmah odem na blagajnu da izvadim kartu natrag za Zagreb, isto za Flixbus jer imaju dobre termine. Kaže mi blagajnica: "Mi ne izdajemo karte za Flixbus, odite 100 metara niže u poslovnicu Čazmatransa/Flixbusa." Bilo je 16:20, ponedjeljak. Na vratima poslovnice piše: radno vrijeme 7:30 - 15h. Dakle, da slučajno moja majka nije iz Osijeka, već iz nekog sela udaljenog 20km, morao bih ponovno jednog od dana potegnuti do Osijeka u radno vrijeme poslovnice.

    Dođem u srijedu u tu poslovnicu, da kupim kartu za subotu za povratak u Zagreb. Karta je bila 2 eura skuplja nego što piše na internetskim stranicama Flixbusa. Kaže mi žena iza pulta da je to zbog toga što Flixbus ima politiku da cijena karte iz dana u dana, kako se bliži dan polaska, sve više raste. Molim?!?!? Zbog čega?!?! Objašnjavam toj ženi situaciju koju sam gore opisao, o tom starijem bračnom paru koji je morao ustati nekim mladima jer su ovi ciljano doplatili baš za ta prokleta sjedala, iako na kartama tih starijih ljudi nije bilo specifikacije broja sjedala pa to zapravo nisu bili dužni učiniti jer de facto nisu bili ni u kakvom prekršaju, no ova se žena iza pulta očigledno pravi blesava i baš nikako "ne želi shvatiti" o čemu joj ja to govorim. Pitam je i o tome zašto u Zagrebu nisam mogao izvaditi povratnu kartu, no njezin bizaran i besmislen odgovor ovdje neću reproducirati jer sam već previše oduljio. Da bih dobio kartu, isprintanu u A4 formatu, morao sam još dati svoje ime i prezime i broj mobitela!

    I da, još jedan detalj, iako autocesta od Kutine do Broda i na još nekim relacijama zaista jest veoma loša pa je od dionice do dionice popravljaju i obnavljaju, vozač mi je potvrdio da je taj njihov stari Čazmatransov bus veoma loših amortizera i da se zbog toga toliko nemilice i bjesomučno tresao dobar dio puta. A tresao se toliko da doslovno nisam mogao pročitati ženin sms niti joj napisati odgovor! Sumnjam da bi trudnica smjela podnositi takvu strahovitu trešnju.

    Dakle, u gornjemu opisu silno nedostaju zdrav razum i dobra volja, a pisanje mailova, urgiranje, alarmiranje institucija, prijavljivanje inspektoratima itd., u ovoj zemlji jednostavno ne postižu nikakav učinak u velikoj većini slučajeva.

    avatar

    10.06.2024. (00:14)    -   -   -   -  

  • Galaksija

    Mariano, ovo je pravi gordijski čvor. :0 Podsjeća me na moja putovanja HŽ-om. Kad su prvi put uveli digitalne karte, kondukteri nisu vidjeli od kud do kud imaš kartu, nego si se vozio gdje si htio i kako si htio. Mnogi ljudi zapravo nisu znali. Mogli su očitati da ti karta vrijedi i dalje ništa. Za Flixbus sam čula od naših ljudi koji putuju iz Njemačke do Hrvatske. Svi kažu isto - horor putovanje. Doista mi je žao. Veoma loša usluga. Navodno se ni ne javljaju kad ih kontaktiraš ili kad se želiš potužiti. Pogledaj recenzije online. Ima svakakvih priča. Od toga da ne pokupe putnike, kako nema povrata novaca i slično. Stvarno mi je žao. Hvala što si podijelio. Ovako će netko vidjeti tvoj komentar i ipak malo bolje razmisliti prije kupovine karte.

    avatar

    10.06.2024. (01:25)    -   -   -   -  

  • Šušunjara

    Ej,,,, nije te bilo neko vrijeme, ali ti sve nas obiđeš da ne propustiš nešto. Prava si! I ništa više ne prepuštaj slučaju, vinjete kupi online....
    Brzo će doći i sedmi mjesec, a onda odmorrrr!

    avatar

    10.06.2024. (07:34)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Nemam iskustva sa vinjetama jer ne koristim (na ulasku ili izlasku iz Slovenije?) ali bratić mi koristi kad dolazi iz Njemačke i nisam čuo da je imao problema. Ne znam zašto ne bi mogli platiti i bez vinjeta.

    avatar

    11.06.2024. (09:16)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...