Voćno-povrtni intermeco

22.07.2017.

Ima neka tajna veza, preko koje se dogovorim pa kupim, ako i kad ima kakvog domaćeg voća i/ili povrća. Ionako se trudim poveća(va)ti udio voća i povrća u prehrani, što mi, cijeloživotno, uz moje muške "mesojede", i nije baš nešto polazilo za rukom. Ili će prije biti, da ni meni nije bilo stalo.

A kud ćeš većeg i šarenijeg izbora, svega i svačega, nego baš sad, ljeti. Pa se potrefilo tako, da zadnjih dana stalno nešto kemijam. Opet.
Cijedim, kuham, blanširam, zamrzavam... jer... toliki zec baš nisam, da pojesti mogu sve odjednom, a rok trajanja po ovim vrućinama... gotovo je nikakav.

Valjalo je (prvo) procijediti onaj "eliksir života" od meda i zelenih oraha...




A onda je valjalo sačuvati štagod od kupljenog voća i povrća... nisam sve ni uslikala, al' nema veze... uglavnom... napravila sam đem od šljiva s kratkim rokom trajanja...



Ciklu (kraće kuhanu), fažolete i mrkvu (blanširane) sam zamrzla... u ovoj maloj-maloj-maloj, da ne može manjoj cerek knjižici, iz koje sam, u međuvremenu, čit(uck)ala i više od potrebnog, pronašla sam zgodan trik... kako iz kesice istisnuti što više zraka, radi kvalitetnijeg zamrzavanja (stvaranja manje leda)... pomoću slamke...



Toliko do povratka... Beogradu... mah...

Oznake: voće, povrće, Zdravlje, prehrana, zimnica

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.