~ sve su niti s tobom spletene ~

05.04.2011.


Nedavno điravanje gradom, i usputno škljocanje, koje me već poprilično zarazilo zujo, rezultiralo je punim fotoaparatom sličica sretan belj.

E sad, da skratim doživljaj, kako vam i opet ne bi pričala romane naughty, pošto je prva ideja prezentacije dijela slika pala u vodu, zbog i poradi jedne blide lipojke kiss cerek, tribalo je smisliti rezervni plan, a e... kako bi i moje slije ugledale svjetla pozornice cool yes belj... a rezultat je ispa'... još jedan spotić pjeva thumbup.

I tek toliko da se zna, nešto malo slika u spotu je od lani, sa fešte svetoga Duje, dok su sve ostale friške, friške, najfriškije... i to bi bilo to.
Ne znam kako vi, ali ja sam zadovoljna, ako ništa drugo, da usput ne zaboravim teško stečeno znanje yes mah.



Oliver Dragojević - Ispod sunca zlatnoga (moj spot)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.