Kuhanje i kuharsko prigovaranje

26.06.2010.


S vrimena na vrime... kako vidite, ubacim ja i nešto kuharsko, da popunim blog cerek... i mislim se kako bi bilo lipo da mi je tako i u stvarnom životu... da mogu kuhat' s vrimena na vrime, kad me u'vati volja, želja, strast njami... i onda bi od gušta ušla u kužinu pjeva... i bilo bi to sigurno za prste polizat' fino, jer bi bilo skuhano s dušom thumbup... a to kuhanje s dušom, e to mi je najdraže, kad mi oni koji ne kuhaju, ili kuhaju svake prestupne godine, kažu kako triba kuhat' s dušom bang... ma dajte, 'ko je tu lud lud...

Al' meni vam to ne može bit'... uz moje muške dalmatince kiss (koje, apropo toga, ne bi bilo loše poslat' malo u Švedsku, da vide kako muški kuhaju), uglavnom kuham svaki dan, uz posao... i sad bi još tribala reć' kako volim kuhat'... ma moš' mislit' naughty... ja priznajem da kuham jer moram cry, jer muškima može bit' da to njih ne zanima (čast iznimkama thumbup), a 'ko mene pita jel' me zanima?... i nek' se ni'ko ne nađe uvriđen, al' kad mi ne'ko kaže da voli kuhat', ja baš i ne virujem da taj mora svaki dan nahranit' familiju... za ručak i večeru njami... i virujte da na dane ne znam, jel' mi teže skuhat' ili smislit' šta ću skuhat' bang...

A znam, puno filozofiram, niti sam otkrila Ameriku, niti je tako samo u mene... i sad se vi sigurno pitate, jesam li ja uopće danas nešto kuhala, ili sam štrajkala cerek...

Nekidan sam kupila file pilećeg zabatka, potpuno bez ideje u koje jelo će se to pretvoriti... i padnu mi na pamet ražnjići, ne pamtim kad sam ih zadnji put pravila... iskidala sam još pancete i kapule na kocke, bila bi i paprike, al' nisam imala... posolila, popaprila, zauljila... nabola ražnjiće


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

i pekla ih na gril-tavi...
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

uz to sam skuhala fažolete (mahune), i šparoge s tvrdo kuhanim jajima ( po izboru, 'ko šta voli)... moja dalmatinska ekipa polizala i teću i prste njami...

Ostajte mi zdravi i siti fino... i pokušajte kuhati s dušom naughty... a nisam ni ja baš uvijek bez duše belj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.