Negativna energija

21.03.2010.


Skupilo se u posljednje vrijeme poprilično negativne energije sa svih strana, što bi narod rek'o, lova ide na lovu, a ni nevolja neće sama... majku mu, pa što me lova ne zakači, nego problemi...
...ove prethodne afere i neizbježne nervoze zbog nefunkcioniranja pravne države, ne treba ni spominjat', one su nam, manje-više svima, naša realnost i svakodnevica...
...neki manji, prolazni zdravstveni, konkretnije, zubni problemi, u fazi su rješavanja...
...preko nekih problema, rekla bih, gotovo pa detektivskih, koji me prate od smrti najprije jednog, pa drugog rođaka... i osim što su daleko teži jer su više psihičke nego fizičke prirode, izluđuju me iz jednostavnog razloga što smatram da nije normalno da se ja time uopće moram baviti, uz odvjetnicu i sve postojeće državne institucije, koje bi to trebale obavljati po službenoj dužnosti... oni kažu, stranka mora pribaviti sve podatke, a što mora sud i sudac, nemam pojma... ali o tome će još biti riječi...
... da bi sve to odjednom postalo nevažno i palo u neki drugi plan, jer mi je mama nekidan završila u bolnici... dijabetičar... inzulin tri puta dnevno... a i godina se skupilo... ma koga briga što nam naši bliski nikad nisu stari, kao što i sami sebi stalno produžavamo "mladost"...
... najgore je ipak prošlo, još je u bolnici, ali dobro je, nadam se da će tako i ostati...
Sutra je novi dan... pa čujemo se sutra...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.