Dalmacijo, poviješću premorena...

26.11.2009.

Teška vremena, prijatelju moj, đav'o ih odnio..... a kad nisu bila, zna li i'ko?.....


Sandra Bagarić i Martina Tomčić - Belcante - Dalmatino povišću pritrujena

P.S. Novi komp... novi windowsi... problemi s blogom... savladavanje nepoznanica..., sve je to puuunooo za moju jadnu, informatički polupismenu glavu..., ali, svakim danom, u svakom pogledu, sve više napredujem..., blog je neznatno promijenio imidž, nakon slika došla je i muzika (u postu od 06.08. i desno):))))) , od životnih mudrosti nam baš i nije lakše, ali, eto, neka, neka nek se zna..., rekla bi Ljupka, sve u svemu, zadovoljna sam, yupiiii:)))))
A šta je pjesnik htio reć'?..... aahaa, malo sam zbog svega ovoga zapustila pisanje, ali, stignem ja to već....., kod aktualnih događanja i tako nema ništa nova, naša administracija to rješava puževim koracima, a bolje i puževim, nego rakovim (ili račjim?, nisam sigurna, kako hoćete).
Zdravi i veseli bili!


Oznake: Dalmacijo, poviješću premorena

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.