Bog Otac nam govori o sebi ...(IV dio):

20.02.2022.

1. Jednog dana Sv Brigita je molila: „O moj ljubavi najbogatiji Bože, molim Te za grešnike u čijem društvu prebivam, smiluj mi se“. Na to je Bog Otac odgovorio: „Ja čujem i poznajem tvoju volju, stoga će i molitva tvoje ljubavi biti uslišana“!
2. Prijatelju Božji, ja sam kao majka koja kada začuje glas svoga sina, prijateljski mu žuri u susret i kao otac, koji kada vidi kako njegov sin radi, predusreće ga usred puta i olakšava mu teret, tako i ja žurim svojim prijateljima u susret, sve teško činim im laganim i dopuštam da radosno nose. I poput nekog tko vidi nešto ugodno, no nije radostan tako dugo dok se tome ne može približiti, ja se približavam onima koji za mnom čeznu! (Objave, knj. IV, pog. 117)
3. U „Knjizi pitanja“ ponosni redovnik postavlja Bogu pitanje, zašto je On stvorio divlje životinje koje čovjeku samo škode? Bog na to odgovara: „Zašto sam ja stvorio divlje životinje, na to ti odgovaram ovako: sve što sam ja stvorio nije bilo samo dobro već jako dobro i stvoreno je ili na korist čovjeka i prokušanost njega kao i ostalih stvorenja ili kako bi čovjek to poniznije služio svome Bogu što je u svemu sretniji. „
4. Ja sam Bog, Stvoritelj svega. ja sam anđelima i ljudima dao slobodnu volju tako da oni koji hoće ispuniti moju volju kod mene ostaju vječno, no oni koji se odlučuju protiv moje volje, od mene će biti odijeljeni. Neki od anđela postali su zli duhovi, jer mene ne ljube niti su mi se htjeli pokoriti.
5. A kada je potom bio stvoren čovjek i Zli primijetio moju ljubav prema čovjeku, on nije postao samo mojim neprijateljem, već je započeo voditi rat protiv mene tako da je prve ljude zaveo prekoračenjem moje zapovjedi. Zli je tada prema usljeđenom dopuštenju, po mojoj pravednosti, dospio do vlasti. Ja želim da čovjek živi po mojoj volji, no Zli teži tome da čovjek slijedi svoju požudu.
6. Čuj što govorim i pridržavaj se što ti zapovijedam.. Samo je onaj uistinu vrijedan časti koji u sebi vječno jest i bio je; i koji je iz ljubavi stvorio anđele kao i ljude, samo zato da ih, što je moguće više, sudjeluje u Njegovoj slavi. Ja sam isti po moći i volji koji sam bio i tada kada je moj sin uzeo tijelo. U njemu ja jesam i bio sam, i On je u meni i Duh sveti je u nama obojici..
7. Slična pravednost kao na anđelima izvršena je i na ljudima. Čovjek mora prvo Boga iskreno ljubiti, tek tada ga smije gledati. Stoga je moj Sin iz neizmjerne ljubavi htio biti rođen prema zakonu, kako bi u svom ljudskom liku bio vidljiv, jer u svom Božanstvu O nije mogao biti vidljiv. I tako je slobodna volja dana ljudima kao i anđelima da teže nebesko a zemaljsko da preziru.
8. Poslušaj ti koji čezneš nakon oluja svijeta za lukom vječnosti: Tko se nalazi na moru, neka se ne boji kada na njegovoj strani stoji onaj koji može zapovijedati vjetrovima i koji može svemu, što bi moglo naškoditi, zapovjediti da uzmakne! Ja čak mogu zahtijevati i da stijene omekšaju. Olujama mogu zapovijedati da brod puste u sigurnu luku.
9. U svemu se adi o tome da mi se nešto dopada, da se marljivo razmatra moje proslavljenje i da se ni za što drugo ne živi nego samo za to da se meni marljivo služi.
10. Tko je za to pripravan i ima dobru volju, u njemu Bog rado prebiva i On tada ublažava sve opasnosti po dušu i omekšava stijene o koje duša često dospijeva u opasnosti. A što su drugo stijene nego požude? Po njima je duša često u opasnosti. A ako je Bog u brodu života, sve gubi svoju tvrdoću.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.