MOLITVE KOJE ISCJELJUJU SRCE

31.03.2020.

Kome su potrebne i kako moliti? Kome su potrebne Molitve koje iscjeljuju srce? Svakome! Svatko bi trebao proći kroz ove molitve pri obraćenju, u određenim trenucima u svome životu i uvijek kada ga tako vodi Sveti Duh. (…) Preduvjet za iscjeljenje srca jest da je Isus Krist vaš Gospodin i Spasitelj.

Ako ste osoba koja imamo neke strahove, tjeskobe, stalne i neobjašnjive neuspjehe, grijeh kojeg se ne možete riješiti, psihičke pritiske i zdravstvene probleme. Ako se dugo borite s time i ne vidite promjene, ovo je knjiga za vas: „Molitve koje iscjeljuju srce“.

IZ KNJIGE „Nisam bio zadovoljan ni sa svojom unutarnjom tjeskobom. Osjećao sam se kao „oštećena roba“. Smatrao sam da me život dobro izudarao i da mi srce više nije bilo otvoreno kao kada sam imao dvadeset godina. Pa, možda je to samo život. Možda, kada odrasteš i postaneš mudriji, shvatiš da život nije utopija kojoj si se nadao kada si bio mlad. Možda zrelost znači priznati bol i razočaranja, naučiti živjeti u nesavršenome svijetu noseći se s njime najbolje što možeš. Možda sam konačno odrastao. Pa, možda je tako, a možda i nije. Vidite, Bog me pripremao za veliku promjenu.

Neposredno prije našeg puta u Australiju, završio sam pisanje knjige o lekcijama koje me Bog naučio tijekom 32 godine moga kršćanskoga življenja. Jedna od stvari o kojima govorim u toj knjizi jesu načini kako Bog iscjeljuje srce. Izložio sam što sam tijekom godina naučio o unutarnjem iscjeljenju, oslobođenju, odricanju od negativnih očekivanja i unutarnjih zavjeta te slamanju generacijskih prokletstava i grijeha.

Budući da smatraju kako literatura na našem jeziku u ovome području nije toliko dostupna, iz Biblioteke Vinograd odredili su promotivno razdoblje tijekom kojega knjigu „Molitve koje iscjeljuju srce“, autorâ Marka i Patti Virkler, možete dobiti besplatno! Pokrit ćete samo troškove poštarine. Kako do knjige? U razdoblju od srijede, 25. ožujka do nedjelje, 12. travnja posjetite web-shop Biblioteke Vinograd (www.vinograd.hr), registrirajte se i naručite knjigu. Može se naručiti jedan primjerak po osobi.

Odabrao za Vas i prilagodio blogu: EuM

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.