Svjedočanstvo vjere (1)

04.01.2020.

/Pripremio: Boris/
Na pitanje : KADA ISTINI POGLEDATI U OČI?, ja bih rekao čim prije ! Svakodnevno !
Nemojte čekati, pogotovo ako ste mladi. Ja sam čekao da postanem bolestan s 57
godina, pa tek tada počeo gledati na mahove u Istinu. Jako sam se mučio, godinama,
da progledam dubinski. Trebalo mi je oko 8 godina studioznog rada na tome, u biti
borbe sa samim sobom. I onda, kada duhovno progledate, tek tada počinju prave kušnje.
Ali tu je onda već iskustvo. To je moj primjer. Apsolutno sam uvjeren da je svaki primjer
zaseban, i posebna priča, koja uvijek može biti zanimljiva za svakog čovjeka. Treba ta
svjedočenja promovirati. Na radost ima ih na pretek na internetu. Preporučam pogledati
svjedočanstva na: https://www.bitno.net/vjera/svjedocanstva/.

Pitanje „kada istini pogledati u oči“ posebno je važno za naš narod. Iako smo pobjedili u
tzv. Domovinskom ratu, mi smo još uvijek na marginama slobode, ugroženi smo možda
još više nego prije. Upravo u odgovoru na ovo pitanje krije je ključ naše slobode. Tek
kada odlučimo mentalno i duhovno pripadati Bogu doživjet ćemo ne samo pravu slobodu
nego i društvenu transformaciju naroda, ili ćemo nestajati... to vrijedi za sve!

Na putu gledanja Istini u oči znam da postoje mnoge dobre i nepročitanje knjige, ali ono
što sam čitao vrlo sam pomno birao. Jedna od tih je i " Svrhovit život ( Rick Warren ).
Knjiga propituje, gdje se krije smisao života ? Ako ne znaš odgovoriti na samo ova dva
pitanja : Od koga si stvoren ? I za koga si stvoren ?. Sigurno je da nećeš nači taj smisao.
Naime, nitko od nas nije slučajno rođen. Prije nego si začet, ti si već zamišljen, a kada
si rođen i tu, najvažnije je spoznati Božju svrhu za svoj život. Dalje, možeš se pitati, zašto
živiš ? Živiš da se pripremiš za vječnost. Bog je stvorio sve za svoju svrhu, pa prema tome
život za Božju slavu je najveće dostignuće.

Zvuči konzervativno ali je istinito, jer cijeli život je kušnja. Kušnja dolazi svima nama samo
od ovoga Svijeta čiji smo dio, ali kojemu mi ne pripadamo, jer ovaj Svijet ima svoj kraj. To
vidimo svakodnevno. Međutim, ako živimo za Isusa dobit ćemo sve što nam je potrebno
za život. Slavlje je mnogo viši osjećaj od same glazbe. Dakle, ako točno odgovorimo na
gornja pitanja mi smo na Putu da Istini gledamo u oči, da ju propitujemo i istražujemo.

Bog traži da živite u osobnom odnosu s njim. Pouzdati se u Boga znači vjerovati da on zna
što je najbolje za mene. Predanje Bogu je smisao proslavljanja. Kada sam predan onda ga
i slavim. Sve što činite Bogu na zadovoljstvo jeste klanjanje. Dok ispisujem ove riječi sve je
to to. Za to je potrebno nekome pokloniti i vrijeme i trud. Ali to ispunjava i mene. Predanje
se najbolje pokazuje u poslušnosti i pouzdanju. Predanje nije najbolji, već je to jedini način
smislenog života. To funkcionira najbolje. Poznati i voljeti Boga najveća je povlastica koju
možeš imati, a Njemu najveće zadovoljstvo.

Bog od nas ne traži savršenstvo, ali insistira na potpunoj i s k r e n o s t i. Ponekad budemo
ogorčeni, i to je najveća prepreka prijateljstvu s Bogom. U klanjanju treba sudjelovati i srce
i razum. Tako se gradi vjera, a osmišljena vjera u ljubavi daje život. Sve se to temelji na bazi
Božje riječi. Bog se kad kada sakrije od nas. Bitno je da Boga tražiš, a ne njegov osjećaj
blizine. A najbolji način klanjanja je onaj kada mu vjerujete i onda kad imate osjećate da vas
je napustio. Postati član Božje obitelji najveća je povlastica, i kao u svakoj obitelji najvažniji
su odnosi, a u odnosima je bitno koliko jedan drugome poklanjamo vremena!
(Obrada EuM).

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.