(15) Ovo je neprocjenjiv dar ...

11.12.2019.

(Bog Otac govori svojoj djeci – 15)

Ovo je neprocjenjiv dar, budući da duša koja je miroljubiva
i radosna već okusila predokus nebesa čekajući svoju vječnu
nagradu. Povjeravam Svojem Vikaru, Vrhovnom Svećeniku,
Svojem Predstavniku na zemlji, veoma posebnu naklonost za
misionarski apostolat u dalekim zemljama i povrh svega posebnu
gorljivost za širenje štovanja Srca Mojega Sina Isusa kroz cijeli
svijet.

Sada mu povjeravam djelo zbog kojega je, kako bi se ispunilo,
Isus došao na zemlju: proslaviti Me tako da Me učini spoznatim
onakvim kakav jesam, upravo kako govorim svim ljudima, Mojim
stvorenjima i djeci. Kada bi ljudi pronikli u Srce Isusovo sa svim
Njegovim željama i Njegovom slavom, shvatili bi kako je Njegova
najgorljivija želja slaviti Oca, Onoga koji Ga je poslao i iznad svega
ne dopustiti da Njegova slava bude umanjena kao što se događalo
do sada.
On želi potpunu slavu Meni koju Mi ljudi mogu i moraju prikazati kao
njihovom Ocu i Stvoritelju, a još više kao Autoru njihova otkupljenja!
Zahtijevam od čovjeka ono što Mi je u stanju pružiti: njegovu vjeru,
njegovu ljubav i njegovu zahvalnost. Nije radi toga što Mi je potrebno
Moje stvorenje i njegovo klanjanje da želim biti spoznat, slavljen i ljubljen;
jedini razlog što sam sišao k njemu je kako bi ga spasio i dao mu udjela
u Svojoj slavi. Nadalje, u Svojoj dobroti i Svojoj ljubavi shvatio sam kako
bića koja sam iznio iz ništavila i usvojio kao Svoju pravu djecu propadaju
u velikom broju u vječnoj žalosti zajedno s đavolima.

Oni time ne uspijevaju ostvariti svrhu svoga stvaranja te gube svoje
vrijeme i svoju vječnost! Ako nešto najviše želim onda je to svakako da
vidim više žara na putu pravednih, gladak put obraćenja grješnika, iskrena
i postojana obraćenja te povratak razmetnih sinova u Očev dom. Posebno
se obraćam Židovima i svim ostalim koji su Moja stvorenja i djeca, kao što
su shizmatici, heretici, masoni, jadni nevjernici, bogohulnici i razne tajnovite
sekte. Želim da cijeli ovaj svijet spozna postojanje Boga i Stvoritelja.
(nastavlja se...)

Oznake: Bog Otac govori

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.