(14) Dušama je potreban određeni božanski dodir...

09.12.2019.

(Bog Otac govori svojoj djeci - 14)

A vi koji ste u pravom svijetlu kažite im kako vam je slatko
živjeti u istini! Kažite i onim kršćanima, tim dragim stvorenjima,
Mojoj djeci, koliko je milo misliti na to kako postoji Otac koji vidi
sve, zna sve, skrbi za sve, koji je beskrajno dobrostiv, koji lako
oprašta te koji nevoljno i sporo kažnjava. Kažite im neka dođu
k Meni: Ja ću im pomoći, olakšat ću njihov teret i zasladiti njihov
težak život. Opit ću ih Svojom očinskom ljubavlju kako bi bili
sretni u vremenu i vječnosti.

A vi djeco Moja, koji ste izgubili vjeru i živite u tami, podignite
poglede, vidjet ćete blistave zrake kako vas dolaze osvijetliti.
Ja sam sunce koje obasjava, zagrijava i prigrijava. Gledajte i
prepoznajte kako sam Ja vaš Stvoritelj, vaš Otac, vaš jedan i
jedini Bog. Zbog toga što vas ljubim dolazim se učiniti voljenim
od vas, kako biste se svi spasili. Obraćam se svim ljudima diljem
svijeta, odjekujući ovaj zaziv Moje očinske ljubavi; beskrajne
ljubavi koju želim da spoznate kao trajnu stvarnost. Ljubite, ljubite,
uvijek ljubite, ali pokažite i ostalim kako ljubiti Oca, da bi od danas
na dalje Ja mogao svima pokazati Oca koji vas tako žarko voli.

A vi, Moja voljena djeco, svećenici i redovnici, potičem vas da
obznanite ovu očinsku ljubav koju gajim za ljude, a posebno za vas.
Morate raditi kako bi Moja volja bila izvršena u svim ljudima i vama.
Moram biti spoznat, slavljen i ljubljen. Nemojte dopustiti da Moja
ljubav dugo miruje jer sam žedan u Svojoj čežnji da budem ljubljen!

Ovo je stoljeće povlašteno kao niti jedno drugo. Nemojte dopustiti
da ova privilegija prođe, zbog straha da bih je mogao opozvati.
Dušama je potreban određeni božanski dodir, a vrijeme pritišće;
nemojte se ičega bojati, Ja sam vaš Otac; pomoći ću vam u vašim
naporima i vašem radu. Ja ću vas uvijek podržavati i nastojati da se
veselite, već ovdje dolje, mir i radost duši, čineći da vaša zvanja i
revan rad urodi plodovima.

(Nastavlja se...)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.