(12) Mnogi znaju da postojim ali ne i da sam im blizu..

01.12.2019.

(Bog Otac govori svojoj djeci - 12)

Da djeco Moja, istina je da Me ljubite i slavite u prvom dijelu Oče naša,
ali nastavite s ostalim zahtjevima i vidjet ćete: 'Sveti se ime Tvoje!' Je li
blagoslivljano Moje ime? Nastavite: 'Dođi kraljevstvo Tvoje!' Je li došlo
Moje kraljevstvo? Veoma revno slavite kraljevsku čast Mojega Sina Isusa,
istina je, a u Njemu slavite Mene! Hoćete li zanijekati Ocu veliku slavu
Njegovog proglašenja 'Kraljem' ili napokon dopustiti Mi vladati dok Me svi
ljudi ne spoznaju i zavole? Želim da slavite svetkovinu Krista Kralja kao
zadovoljštinu za uvrede koje je primio pred Pilatom i od vojnika koji su
bičevali Njegovo sveto i nedužno čovještvo.

Ne tražim od vas da obustavite ovu svetkovinu, već naprotiv da ju slavite
gorljivo i revno; ali da bi svi upoznali toga Kralja, oni moraju poznavati i
Njegovo kraljevstvo. Kako bi se u potpunosti postiglo ovo dvojno znanje,
neophodno je poznavati i Oca toga Kralja, Stvoritelja toga kraljevstva.
Zaista djeco Moja, Crkva – to društvo čije sam osnivanje povjerio Svome
Sinu – dovršit će Svoje djelo slaveći Onoga koji je njezin Autor: vašega Oca
i Stvoritelja. Neki će od vas, djeco Moja, odgovoriti: «Crkva je neprestano rasla.

Sve je više i više kršćana: to je dokaz kako je naša Crkva potpuna!» Znajte djeco
Moja da je vaš Otac uvijek čuvao Crkvu od njezina rođenja te da sam zajedno s
Mojim Sinom i Svetim Duhom želio biti nepogrješiv kroz Svoga Vikara, Svetoga
Oca. Međutim, ne bi li kršćani da su Me poznavali kao blagog i milosrdnog,
dobrostivog i liberalnog Oca prakticirali ovu svetu vjeru češće i iskrenije? Dječice
Moja, nije li istina da kada biste znali kako posjedujete Oca koji misli na vas i
beskrajno vas voli, da bi ste onda kada bi bio red na vama pokušali biti više vjerni
vašim kršćanskim dužnostima, kao i vašim građanskim dužnostima; bili pravedni
te iskazali pravicu Bogu i ljudima? Nije li istinito da kada biste poznavali toga Oca
koji vas ljubi bez iznimke i koji vas sve zove bez razlike dragim imenom djece, voljeli
biste Me privrženo kao djeca i ta bi ljubav pod Mojim poticajem postala djelujuća
ljubav, šireći se ostatkom čovječanstva koje još nije upoznalo to kršćansko društvo
i koje još manje pozna Njega koji ih je sve stvorio, a i njihov je Otac?

Ako bi netko otišao i razgovarao s tim dušama prepuštenim njihovim praznovjerjima
ili mnogim drugima koji Me nazivaju Bogom jer znaju da postojim, ali ne i da sam im
blizu; kada bi im netko rekao kako je njihov Stvoritelj isto i njihov Otac te što misli o
njima, kako se brine za njih, da ih okružuje prisnom privrženošću u njihovim žalostima
i potištenostima; time bi se postiglo obraćenje i najtvrdoglavijih i ta bi obraćenja bila
brojnija i odlučnija, to jest postojanija. Neki će od vas ispitujući ovo djelo ljubavi koje
vršim među ljudima naći povode za kritiku i reći: «Što misionari nakon što dođu u te
daleke zemlje ne propovijedaju nevjernicima o Bogu, budući da sve vrijeme govore
o Njemu?»
Misionari su govorili i još uvijek govore o Bogu na način na koji Ga oni sami poznaju,
ali Ja vas uvjeravam, vi Me ne poznajete onakvog kakav Ja jesam, budući da se
dolazim objaviti Ocem sviju i najnježnijim od svih očeva, kako bih preobrazio vašu
ljubav koja je zbog straha postala izobličena. Dolazim kako bih se učinio sličnim
Svojim stvorenjima, ispravio predodžbu koju imate o prestrašnom pravednom Bogu,
budući da gledam ljude kako provode cijeli život, bez pouzdanja u svoga jedinoga
Oca čija je jedina želja učiniti njihov zemaljski život lakšim, a onda im dati božanski
život u nebesima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.