Moj izvor dat će vam ljubavi..

25.11.2019.

(Bog Otac govori svojoj djeci - 10)

Pitat ćete Me kako možete doći do Mene? Kročite putem
pouzdanja, zovite Me vašim Ocem, ljubite Me u duhu i istini,
te će to biti dostatno da ova osvježavajuća i snažna voda
ugasi vašu žeđ. Ako zaista želite da vam ova voda dade
sve što vam je neophodno da Me spoznate i ljubite, ako se
osjećate hladnima i ravnodušnima, dozovite Me dragim
imenom Oca i Ja ću doći k vama. Moj izvor dat će vam ljubavi,
povjerenja i sve što vam je potrebno kako biste zauvijek bili
ljubljeni od vašeg Oca i Stvoritelja.

Najviše želim biti spoznat od svih vas, kako biste svi mogli uživati
u Mojoj dobroti i Mojoj nježnosti, već na zemlji, postanite apostoli
onima koji Me još ne poznaju a Ja ću blagosloviti vaš trud i
nastojanja, pripremajući vam veliku slavu sa Mnom u vječnosti!

Ja sam ocean milosrđa, dječice Moja, a ovo je još jedan dokaz
Moje očinske ljubavi koju osjećam za sve vas, bez iznimke, bez
obzira na vašu dob, vašu poziciju ili državu. Ne isključujem niti
različita društva, sekte, vjernike, nevjernike, ravnodušne. U ovoj
ljubavi prihvaćam sva razumna stvorenja koja čine čovječanstvo.

Evo dokaza ovome: Ja sam ocean milosrđa. Pokazao sam vam
izvor koji se izlijeva iz Mojih Prsa da utaži vašu žeđ; te sada, kako
biste vidjeli Moju dobrotu prema svakome pokazat ću vam ocean
Mojega sveopćega milosrđa u koji možete uroniti zatvorenih očiju.
Zašto? Kako bi uranjajući u ovaj ocean duše koje su postale zatrovane
pogreškama i grijesima mogle isprati tu gorčinu u ovoj kupki ljubavi.

Oni će izranjati iz ovoga oceana bolji, radosni što su naučili kako biti
dobrostiv i milosrdan. Ako zbog neznanja ili slabosti ponovno padnete
u stanje zatrovanosti, Ja ću i dalje biti ocean milosrđa, spreman primiti
tu gorku kap, preobražavajući je u milosrđe i dobrotu, čineći je svetom
poput sebe, vašeg Ocu. Djeco Moja, želite li provesti svoj život na
zemlji mirno i radosno? Dođite i bacite se u ovaj golemi ocean i
ostanite u njemu zauvijek.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.