(9) Kada Me upoznate vaša žeđ će biti ugašena ..

23.11.2019.

(Bog Otac govori svojoj djeci - 9)

Upravo sam otvorio izvor živuće vode koji nikada neće presušiti
od sada pa do svršetka svijeta. Dolazim k vama, Mojim stvorenjima,
da otvorim Svoja očinska prsa napunjena ljubavlju za vas, Moju djecu.
Želim da budete svjedoci Moje neiscrpne i milostive ljubavi. Meni nije
dovoljno samo da vam pokažem Svoju ljubav; želim otvoriti Svoje Srce
vama, odakle će okrjepljujuće vrelo istjecati i gdje će svi ljudi utažiti
svoju žeđ. Tada će uživati u radosti koju nisu upoznali do tada jer su
bili pritisnuti pretjeranim strahom koji su imali o Meni, njihovom nježnom
Ocu. Sve od vremena kada sam ljudima obećao Spasitelja, pustio sam
ovaj izvor neka teče. (Bilješka majke Eugenije: Taj izvor, od kada Mi je
govorio o njemu, vidim ga svaki dan.)

Učinio sam da prolazi kroz Srce Mojega Sina kako bi došlo do vas.
Ali Moja neizmjerna ljubav za vas navodi Me da učinim još više,
otvarajući Svoja Prsa od kuda će ova voda spasenja teći za Moju djecu,
a Ja ću im dopustiti da uzmu slobodno što god im treba za vrijeme i
vječnost. Ako želite iskušati moć ovog izvora o kojem vam govorim,
prvo bolje naučite spoznati i ljubiti Me do mjere koje želim, to jest, ne
samo kao Oca, već kao vašeg Prijatelja i Pouzdanika. Zašto ste tako
iznenađeni onim što govorim? Nisam li vas stvorio na Svoju sliku?

Učinio sam vas takvima da vam ništa ne bude čudno kada obiteljski
razgovarate sa svojim Ocem, vašim Stvoriteljem i vašim Bogom jer ste
postali djecom Moje očinske i božanske ljubavi kroz Moju milostivu
dobrotu. Moj Sin Isus je u Meni, a Ja sam u Njemu, u našoj izmjenjujućoj
ljubavi koja je Duh Sveti, koji nas drži ujedinjene u ovoj vezi ljubavi koja
nas čini JEDNIM. Moj Sin je riznica ovoga izvora, kako bi ljudi mogli doći
i zagrabiti iz Njegovoga Srca koje je uvijek puno vodom spasenja do
prelijevanja! Ali morate imati sigurnost o postojanju ovoga izvora kojega
vam Moj Sin otvara, kako biste se mogli uvjeriti da je osvježavajući i ugodan!

Onda, stupite k Meni kroz Mojega Sina i jednom kada ste Mi blizu povjerite
Mi svoje želje. Pokazat ću vam ovaj izvor, obznanjujući se onakvim kakav
zaista jesam. Kada Me upoznate vaša žeđ će biti ugašena, bit ćete obnovljeni,
vaše bolesti izliječene, vaši će strahovi iščeznuti. Vaša će radost biti velika
i pronaći ćete ljubav kakvu sigurno nikada niste do tada.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.