(8) Povjerite Mi svoje misli i svoje želje

21.11.2019.

(Bog Otac govori svojoj djeci - 8)

» Točno sam ovdje kako biste Me mogli zazvati za bilo što vam je
potrebno. «Išćite i dat će vam se» U Svojoj očinskoj dobroti sve ću
vam dati, kako bi svi gledali na Mene kao na pravoga Oca koji živi
sa Svojom obitelji, kao što doista živim. Volio bih kada bi svaka obitelj
vidljivo izložila sliku koju ću kasnije pokazati Svojoj «malenoj kćeri».

Želim da se na ovaj način svaka obitelj staviti pod Moju posebnu zaštitu,
kako bi Me mogli lakše slaviti. Tako će svakoga dana obitelj dijeliti sa
Mnom svoje potrebe, svoje poslove, svoje žalosti, svoje patnje, svoje
želje, ali i svoje radosti jer Otac mora znati sve što se tiče Njegove djece.
Svakako, Meni je sve to poznato jer sam ondje, ali volim bezazlenost.

Znam kako se prilagoditi vašim okolnostima. Nastupam kao malen kada
sam s malenima, a velik kada sam s odraslima te isto i sa starijima, kako
bi svi pojmili što im želim kazati u korist njihove posvete i Moje slave.

Nemate li potvrdu ovoga što govorim u Mojemu Sinu koji je postao malen
i slab kao vi? Zar je sada nemate ovdje kada Me vidite kako razgovaram
s vama? Nisam li odabrao slabo stvorenje, poput vas, kako bih vam kazivao
i razjasnio što želim da shvatite? I sada, ne nastojim li biti sličan vama?

Gledajte, položio sam Svoju krunu na Svoje Noge i prinio svijet Svome
Srcu. Ostavio sam Svoju slavu u nebesima i sišao ovdje postajući sve za
sve ljude, preobrazivši se u siromašnog kod siromaha i bogatog kod
bogataša. Želim zaštiti mlade ljude kao blagi Otac. Toliko je zla u svijetu!

Ove siromašne, neiskusne duše dopuštaju da budu zavedene privlačnošću
poroka koji malo po malo vodi potpunoj propasti. Posebno vi, kojima je
potreban netko da se brine za vas kako biste izbjegli zlo, dođite k Meni!
Ja sam Otac koji vas voli više nego što će to ikad moći bilo koje stvorenje!
Sklonite se blizu, veoma blizu Mene; povjerite Mi svoje misli i svoje želje.

Voljet ću vas privrženo. Sada ću vas obdariti milostima, a budućnost ću vam
blagosloviti. Budite sigurni kako vas neću zaboraviti nakon petnaest ili
dvadeset pet ili trideset godina nakon što sam vas stvorio. Dođite! Uviđam
kako vam je veoma potreban blag i beskrajno dobar Otac poput Mene.
Bez ulaženja u mnoge druge važne stvari o kojima mogu govoriti i kasnije,
želim se naročito obratiti onim dušama koje sam odabrao, svećenicima i
zavjetovanima, vama draga djeco Moje ljubavi. Za vas imam velike planove!»

(Nastavlja se - prema autentičnim podacima na početku serijala)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.