Dolazim donijeti nadu ljudima i narodima

12.11.2019.

(Bog Otac govori svojoj djeci - 5)

Vidite li samo kolika li mnoga Moja stvorenja koja su postala Mojoj djecom
kroz tajnu Otkupljenja nisu na pašnjacima koje sam pripremio za sve ljude
kroz Svojega Sina. Koliko je mnogo onih, kao što znate, koji još uvijek nisu
ni svjesni postojanja ovih pašnjaka. Koliko je mnogo stvorenja Mojih Ruku
za čije postojanje znam, a koje vi zanemarujete, koja čak ne poznaju ni Ruku
koja ih je oblikovala! O, kako bih vam samo želio pokazati kakav sam Ja
svemoguć Otac i kakav bih bio za ta stvorenja kroz Moje milosti!

Želim da njihovi životi budu ugodniji kroz Moje zakone. Idite njima u Moje Ime
i pripovijedajte im o Meni. Da, kažite im kako posjeduju Oca koji ih je stvorio
te im želi predati blago koje posjeduje. Nadasve, kažite im što mislim o njima:
Ja ih ljubim i želim im pokloniti vječnu radost. Obećavam da će obraćenje ljudi
brže nastupiti. Vjerujte Mi, da ste Me ranije počeli častiti posebnim štovanjem,
od vremena rane Crkve, poslije dvadeset stoljeća tek bi nekolicina ljudi još
uvijek živjela u idolopoklonstvu, poganstvu i u tako brojnim lažnim i zlim
sektama u kojima čovjek slijepo trči u bezdan vječne vatre!

Vidite li koliko još mnogo posla ima? Došao je Moj čas! Ljudi Me moraju spoznati,
voljeti i slaviti kako bih ih stvorivši bio njihov Otac, Spasitelj i na kraju predmet
njihove vječne radosti. Do sada sam govorio o stvarima koje su vam poznate.
Želio sam vas podsjetiti na njih kako biste se osvjedočili o Meni, ne kao o nekom
strašnom kao što ste vjerovali, već kao o dobronamjernom Ocu; te da sam Otac
svih živućih i onih koje ću stvoriti sve do kraja svijeta. Znajte da želim biti spoznat,
voljen i iznad svega slavljen. Neka svi spoznaju Moju neiscrpnu dobrotu za ljude,
posebno za grješnike, umiruće i sve koji pate.

Obznanite im kako želim samo jedno: sve ih voljeti, obdariti ih Svojim milostima,
oprostiti im kada se pokaju, te iznad svega suditi, ali ne po Mojoj pravednosti, već
po Mojoj milosti kako bi svi bili spašeni i ubrojeni među Moje odabrane. Za okončati
ovaj kratak prikaz dajem vam obećanje koje će roditi vječnim plodom. Ovako glasi:
ako me dozovete imenom Oca s ljubavlju i pouzdanjem, taj će vam Otac s ljubavlju
i milošću sve dati. Želim da Moj sin, tvoj duhovni otac, radi za Moju slavu i sastavi
rečenicu po rečenicu što sam ti rekao, bez ikakvih dopuna, kako bi ljudi mogli
ugodno i lagano čitati ovaj prikaz stvari koje želim da znaju.

Dan po dan govorit ću vam o Svojim željama za čovjeka, o Mojim radostima,
Mojim žalostima te pored svega pokazat ću ljudima Svoju neiscrpnu dobrotu i Svoju
nježnu i milosrdnu ljubav. Želio bih da ti tvoji poglavari dopuste da provodiš svoje
slobodno vrijeme sa Mnom, kako bi Me mogla tješiti i voljeti pola sata svaki dan.
Time ćeš osigurati da su ljudska srca, srca Moje djece, naklonjena radu širenja
ove pobožnosti koju sam ti upravo objavio, kako biste stekli veliko pouzdanje
u tog Oca koji želi biti voljen od Svoje djece.

(U naslovnoj knjizi, donesena je objava Boga Oca Majci Eugeniji Elizabeti
Ravasio (godine 1932.) koja je priznata autentičnom od Crkve nakon deset godina
najstrožih ispitivanja)


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.