Poznajem slabosti Svojih stvorenja.

07.11.2019.

(Bog Otac govori svojoj djeci - 3)

O, kako je samo Moja očinska ljubav zaboravljena od ljudi!
Ipak vas tako srdačno volim. U Svojemu Sinu, to jest u Osobi
Mojega Sina koja je postala čovjekom, što li nisam sve učinio!
Božanstvo je zaogrnuto u čovještvo, ono je umanjeno, osiromašeno,
poniženo. Sa Svojim Sinom Isusom proveo sam život rada i žrtve.
Prihvatio sam Njegove molitve kako bi ljudi posjedovali jasno označeni
put po kojem će uvijek kročiti u pravdi te tako sigurno doći k Meni.

Naravno, shvaćam slabosti Svoje djece; zbog toga sam zatražio od
Mojega Sina da im dade sredstva kojima će se ponovno uspraviti nakon
pada. Ta će im sredstva pomoći očistiti se od grijeha, kako bi i dalje ostali
djecom Moje ljubavi. To su ponajviše sedam Sakramenata te najvažnija
sredstva vašega spasenja; Križ i Krv Mojega Sina koja se izlijeva na vas
svaki čas dok to želite, bilo u sakramentu Pokore ili Svete Žrtve, usprkos
vašem padu.

Draga Moja djeco, već vas dvadeset stoljeća obasipam ovim
darovima s osobitom milošću, a s tako siromašnim urodom. Kolika su se
mnoga Moja stvorenja koja su postala djecom Moje ljubavi kroz Mojega Sina
brzo strmoglavila u vječni bezdan! Zaista, oni nisu spoznali Moju beskrajnu
dobrotu. Ja vas toliko silno volim! Barem vi koji znate da dolazim osobno
razgovarati s vama kako biste spoznali Moju ljubav, zbog vas samih, nemojte
se strmoglaviti u ponor. Ja sam vaš Otac! Je li moguće da nakon što ste Me
smatrali vašim Ocem i iskazali Mi vašu ljubav, smatrate da posjedujem tako
tvrdo i bešćutno srce da dopustim vašu propast? Ne, nemojte vjerovati u to!

Ja sam najbrižljiviji Otac! Poznajem slabosti Svojih stvorenja. Pristupite mi,
dođite s pouzdanjem i ljubavlju! Oprostit ću vam nakon što se pokajete, čak
ako su vaši grijesi gnjusni poput kaljuže, vaša vjera i ljubav potaknut će Me
da ih oprostim kako ne biste bili suđeni! Istina je da sam pravedan, ali ljubav
iskupljuje sve. Poslušajte dječice Moja, dopustite da vam iznesem usporedbu
i bit ćete osvjedočeni u Moju ljubav. Za Mene vaši su grijesi poput željeza,
a vaša djela ljubavi poput zlata. Čak kada biste mi predali tisuće kilograma
željeza, ono ne bi vrijedilo kao deset kilograma zlata. Ovo znači da čak s malo
ljubavi, velike nepravde mogu biti okajane.

Ovo je veoma bezbrižan način gledanja na Moji sud prema Mojoj djeci, svim
ljudima bez iznimke. Dođite k Meni. Ja sam vam tako blizu. Morate Me voljeti
i častiti kako ne biste bili suđeni ili štoviše kako biste bili suđeni po beskrajno
milostivoj ljubavi. Nemojte sumnjati! Da Moje Srce nije ovakvo, odavno bi uništio
svijet svaki put kada bi zgriješio; ali kao što vidite, Moje skrbništvo se svakoga
časa očituje kroz milosti i blagoslove. Iz ovoga možete razabrati kako postoji
Otac koji je povrh svih očeva; Otac koji vas voli te nikada neće prestati ljubiti,
dok vi to želite.

(nastavlja se)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.