Evanđelje po Ivanu - 5:

22.07.2019.


Ozdravljene uzetoga (podsjetimo se):

Nakon toga bijaše židovski blagdan pa Isus uziđe
u Jeruzalem. U Jeruzalemu se kod Ovčjih vrata
nalazi kupalište koje se hebrejski zove Bethzatha,
a ima pet trijemova. U njima je ležalo mnoštvo
bolesnika – slijepih, hromih, uzetih.

Bijaše ondje neki čovjek koji je trpio od svoje bolesti
trideset i osam godina. Kad ga Isus opazi gdje leži
i kada dozna da je već dugo u tome stanju, kaže mu:
»Želiš li ozdraviti?« Odgovori mu bolesnik: »Gospodine,
nikoga nemam tko bi me uronio u kupalište kad se voda
uzgiba. Dok ja stignem, drugi već prije mene siđe.

«Kaže mu Isus: »Ustani, uzmi svoju postelju i hodi!«
Čovjek odmah ozdravi, uzme svoju postelju i prohoda.
Toga dana bijaše subota. Židovi su stoga govorili
ozdravljenomu: »Subota je! Ne smiješ nositi postelju svoju!«
On im odvrati: »Onaj koji me ozdravi reče mi: Uzmi svoju
postelju i hodi!’« Upitaše ga dakle: »Tko je taj čovjek
koji ti je rekao: ‘Uzmi i hodi’?«

No ozdravljenik nije znao tko je taj jer je Isus nestao
u mnoštvu što se ondje nalazilo. Nakon toga nađe ga
Isus u Hramu i reče mu: »Eto, ozdravio si! Više ne griješi
da te što gore ne snađe!« Čovjek ode i javi Židovima
da je Isus onaj koji ga je ozdravio.

Zbog toga su Židovi počeli Isusa napadati što to radi subotom.
Isus im odgovori: »Otac moj sve do sada radi pa i ja radim.«
Zbog toga su Židovi još više gledali da ga ubiju jer je ne samo
kršio subotu nego i Boga nazivao Ocem svojim izjednačujući
sebe s Bogom.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.