Kazivanje prijatelja - obraćenika:

31.05.2019.


Kako je u pitanju čovjek,
sve su opcije uvijek otvorene,
zato je neminovno potrebno
da čovjek stalno radi na sebi,
a tu je zato Naš Gospodin, uvijek prisutan...

On nas vodi na tom putu,
naravno , ako mi na to pristajemo.
Nema sile, samo dobrohotnost.
Samo tako možemo biti duhovno zdravi.

Ako ubijemo duhovni život postat ćemo bolesni.
Ja sam to bio , ali nisam znao.
Čak sam mislio da sam bio jako dobar,
ali "brus kume". Trabalo je vršiti katarzu.

I to nisam znao , bio svijestan,
tek kada sam fizički pao, počela je borba.
Bila je u biti bolesna savjest ( kao organ duše ).

Ako ti je novac, karijera, vlast, lidersto i slično
tome na prvom mjestu, onda niti intelektualno nisi zdrav.
Ako si ovisnik raznoraznih požuda, onda ne možeš imati
ni slobodnu volju, koja je također jedan od organa duhovne duše.

Zašto ? Zato što požuda veže volju.
Jer, ako ne postoji sloboda volje, onda
ne možeš ni kormilariti svojim brodom,
Pa onda slijedi da ne možeš niti ljubiti,
što je opet znak bolesnog srca,

Onda postaješ čovjek bez karaktera, religiozno bolestan, etc. etc.
Što padaš u veći grijeh, sve je teže povlaćenje s fronta,
a izlječenje je uvijek moguće ako se vratiš na početak
svog života - djetinstvo, put ka Bogu, tj Njegovom Sinu - Isusu.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.