OTAC nam govori - X

12.09.2018.

Neki će,
pručavajući Djelo ljubavi koje dovršavam među ljudima,
naći povoda da kažu: "ne govore li misionari, od kad su
došli na ove udaljene krajeve, išta drugo ljudima
osim o Bogu, o Njegovoj ljubavi, Njegovoj dobroti.
Što još mogu reći o Bogu kad samo o Njemu i govore?"
Misionari su govorili i govore o Bogu onoliko koliko
Me sami poznaju, ali, uvjeravam vas, ne poznajete Me
onakvog kakav jesam, zato Vam se dolazim objaviti
kao Otac sviju, nježniji od svih očeva da preobrazim
vašu ljubav izobličenu od straha. Dolazim kako bih se
učinio sličnim svojim stvorenjima i da ispravim
predodžbu o Bogu kao o zastrašujuće pravednome.
Zbog toga ljudi provode život ne uzdajući se u svog
jedinog Oca koji im želi priopćiti svoju jedinu želju,
a to je da im olakša ovaj prolazni život na zemlji
i podari im na Nebu Život božanski. To je dokaz da
me ljudi ne poznaju ništa više od vas koji niste
nadišli krivu predodžbu o Meni.

Zato vam sad dajem to Svjetlo. Ostanite na Svjetlu
i donesite Svjetlost svima. To će biti moćno sredstvo
obraćenja, a možda i zatvaranja vrata pakla, s toga
ovdje obnavljam Svoje obećanje, koje će trajati vječno:
Svi koji Me zazovu Ocem, makar i samo jedamput,
neće propasti, već će biti sigurni u svoj vječni Život
među nebeskim odabranicima.
A vi koji će te raditi Meni u slavu, i pronositi spoznaju
o Meni, da Me ljudi upoznaju, štuju i ljube, znajte
da će vaša nagrada biti velika jer cijenit ću sve,
čak i najmanji napor koji će te učiniti i nagradit
ću vas stostruko u vječnosti.

(Odabrao EuM)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.