Fressssssh

četvrtak, 21.05.2020.

Vaya Con Dios

Užasno me pogodilo to s tim statusom Top blogera.

To je ko da mi je neko udario na potenciju, ka da mi se više nikad neće dignit.

Užas jedan.

Da mi je samo znat koje smeće je opet slalo mailove i žalilo se.

Jel znate vi da ovde ima smeća, nevjerojatnih idiota koji se redovito žale administratoru.

Jel možete zamislit, ono to bi tribali bit ozbiljni ljudi, kad ono retardirana nezrela nejač.

Čovik bi se najradije popiša po takvima.

Ima ih doduše koji su i Blogeru Mirku slali mailove, i lažno prijavljivali druge blogere, zamislite tek te bijednike.

Ili dežurne radio Mileve koje su jedva dočekale da zabrinuto prenesu recimo dečku od neke blogerice kako ona nešto petlja s drugim blogerom, jel morete zamislit da i takvih krava ima.

Aj sad probajte zamislit šta bi takvi uradili za dobit društveni stan, ili šta su uradili prije nego su dobili društveni stan.

Malo mi se sve to gadi, a iskreno nemam se baš posebno s kime ni razgovarat ovdje, vas nekoliko sad koji ste mi dragi, navratite ponekad, jer eto znate da ja čuvam kuću, a ja iskreno sad kad mi Julke nema, nemam se s kim ni svadit kako treba.

Svi ovi ostali koji bi se svađali, su stvarno toliko retardirani, da nema smisla.

Jel znate vi da sam ja Julki često iša na živce, nekad zato šta nisam bio u pravu, i dosta često jer sam bio u pravu, pa onda ne bi pričala sa mnom, nekad danima, nekad mjesecima.

Kad se događalo sve ono s mojim unukom, Julka je znala, nije joj niko rekao, a ona je znala, zbrojila je dva i dva i znala je, jer joj je koliko god to ne htjela priznat, stalo do mene, a ima i izuzetnu moć Zapažanja i analitički um.

U biti smo slični nas dvoje, površnost nam je strana kategorija, jedino što sam ja divlji, psujem, i oslanjam se na instikte.

Evo vi ste svjedoci da sve ove godine nisam pogriješio u procjeni ljudi koji se ovdje pojavljuju, ako sam ja reka da je neko idiot, prije ili kasnije se pokazalo da je idiot.

Možda je stvarno vrijeme da se maknem odavde, gomila vas mi ide na živce, jer ne podnosim priglupost, a da vas ima priglupih ima, i nije to ona dobrohotna lakomislenost, naivnost ili limitiranost, puno vas je koji ste zli i priglupi.

Ali nije problem u vama, vi ste takvi kakvi jeste, ja sam problem jer se uopće bakćem s vama, umisto da pišem poeziju.

Vako ćemo, opet ću Počet pisat kad mi se vrati status Top blogera, ali to nije sve, blognjuz mi se mora ispričat, ali ni to nije sve, vi ga morate natjerat da se ispriča, ali ni to nije sve, dobit ćete za nagradu stalak za lakat bake Jelice, i svijeću s mirisom vagine od Gvyneth Paltrow i nošene gaćice Vesne Zmijanac.

Eto da ne bi ispalo, da sam vas ja napustio, a da vam nisam dao još jednu priliku.

- 11:31 - Komentari (38) - Isprintaj - #