Fressssssh

četvrtak, 09.08.2018.

Šalša Calabrese

Evo kad ja prkoviše pričan, pa onda moran i radit, evo šalša Calbese za mog prijatelja El dijabla.

Ne znan jesan li van reka ali ja san neko vrime proveja na Calabriji, kod čovika kojeg su zvali Don Antonio.

Don Antonio je bio bogat za popizdit i pametan Čovik, zato njima tamo u njegovom kraju nije tribala ni policija ni sud, ako je ko napravija kakvu pizdariju, sam bi mora doć kod Don Antonija i onda bi on prisudija.

Dakle šalša Calabrese se radi od poma



Ovo je lipi zrili šljivar koji ja kad san pomoćni radnik, tj. Kad ona kuva narižen po uputstvima vako.



Onda ona to kuva pa pasira pa šta ja znan, a ja moran radit šta mi se kaže.
Kad ja kuvan šalšu onda to ide malo drugačije, pome se narižu na četvrtine ovako



Onda se te pome moraju očistit od sjemenki i one sluzi oko njih, koja je kisela i mora se ogulit koža, ako ste smotani ka neke blogerice onda ćete popizdit, a ako ste vješti ko ja onda možda dosegnete zen ponavljajuć uvik istu radnju, da bi dobili vake pome





Kad ste očistili pome onda morate sitno narizat kapulu, jednu veću kapulu na kilo očišćeni poma



Kapula se ka šta smo rekli nariže, da je ne bi ko vako uvalija u lonac, šta ja znan kakvi ste more van svašta past na pamet

Dakle kapula triba izgledat vako

oni Don Antonio je bija pametan čovik, reka je ja ti ne znan dat recept kako bi se na jednostavan način obogatio, ali mogu ti reć kako tvoji unuci mogu bit bogati, posadi šumu oraha reka je, i tvoji unuci će imat bogatstvo

osim kapule u šalšu ide i luk, ilitiga češnjak

- 07:55 - Komentari (53) - Isprintaj - #