Fressssssh

ponedjeljak, 26.02.2018.

Ne zovi mala policajce

Koliko se ja razumin u to kuvanje, ja najbolje ode od svi kuvan ali mi se neda to naslikavat.

A štaš kad volin bit najbolji, u stvari svi mi volimo bit najbolji, i ka dresirani majmuni radimo ono šta se od nas očekuje.

Svi smo mi ono šta ste vi od nas poželili, tako san ja najbolji jer vi to od mene očekivate.

Vi ste zaželili da ja buden oštrouman, duhovit, ponekad ciničan, kad treba osjećajan, iskren, pravedan i dakako najbolji pjesnik na blogu.

Mislin stvarno ovi drugi pjesnici, jeste vi primjetili da oni uvik isto pišu, uvik imaju istu temu, i fond riči in je 26, pa i obrću okreću, primeću i onda se predstavljaju ka pjesnici.

A matere ti ima ih šta in pisme paru da su i pisala dica u trećem osnovne, i da in je baba pomagala jer je mater bila na poslu.

Pravi pisnik mora bit ka ja
Oš pismu o ženan more, religijoznu, more, o janjetini, Dašta nego more.
Samo me nemoj brate tirat da pišen incestuozno erotsku poeziju ka neki, Nu mi ujne
A Nu prdare jon bujne

Eto recite vi meni je li ti normalno.
Dašta nego nije.

Samo je srića da ne očekivate od mene da pećen kolače i radin žabe i kokondrile i zecove od marcinpana i nečega.

Tu su najjače Gurmi i Julka, pa to i dalje očekivajte od njih.

Jeste primjetili da Julka ne priča sa mnom, šta ti je karakter, iako san ja javno reka da mi je najdraža od svi blogera, ona s menon ne priča

od Julke recimo nikone očekuje da pogriješi pa onda ona to i ne radi, u stvari Blogeri i inače to nikad ne radu, ja se ne sićan da je ikad neko osim mene na blogu reka da je pogriješio

za razliku od Julke koja ne priča sa mnom, ja s njom pričam pa se moremo razgovaramo dok ona ne nestane, pa je nema, onda ja pričan sam sa sobon

Zamisli da smo očekivali od Kojotice da Bude romatična i piše pisme i govori sladkač, mislin ko još govori slatkač, a jel se kaže slatkač ili sladkač, viš sad iman dilemu, to ni ja ne mogu izgovorit a kamoli Kojotica.

Zato ipak moramo bit oprezni s tim očekivanjima, da ne napravimo pizdariju, Kojotica mi je isto najdraža, iako stalno viče na mene, i govori mi stvari koje užasno uznemiravaju moj ego, al štaš i Purgerica viče na mene pa je najviše volin, biće san ja mazohista.

Kad malo bolje promislin uvik neko viče na mene, dobro ljudi šta van je uzmite oni Tensilen, ili neku rakiju, šta ja znan.

Walander ima alchajmera ka šta ga je imala Annaboni, šta se ustanovilo da je bila izmišljena dijagnoza, ja mislin da je i to kod Wallandera izmišljeno, jer je to sve serija u kojon Šveđani govore engleski, i svako malo nekoga ubiju.

Ja mislin da bi ministarstvo kulture tribalo naredit hateveju i drugin televizijan da kupu Walandera, Dicte, Rebeccu Martinsson, Flikjert, i druge skandinavske serije, umisto turskih, mislin niko ne biži u Tursku, vako bi babe mogle naučit Švedski, pa bi mogle razgovarat s unucin kad dođu na lito doma, obavezno bi tribalo reprizirat i kliniku Schwartzwald, sa doktorom Udom, i Cobru 11 stavit u podne ipo, u pet i dvaes i u osam, to bi babe puno volile jer je tamo jedan Turčin koji govori Nemački, pa bi in on moga bit most suradnje za prilaz sa turskih na Nemačke serije.

Srića šta je klinika Schwartzwald snimljena prije tries četeres godina, danas bi to bija škandal, nedopustivo da se medicinska sestra uda za doktora, takav stereotip ne bi bijo dopušten u ime zaštite rodnih uloga žena, da se danas snima Klaus bi bio pedofil, Krista žena sklona dominaciji s bičon i velikin čizman, Udo bi ima partnera crnca sa velikim wewejem, i usvojili bi sijamske blizanke iz Kambođije, a Elke bi bila nimfomanka, koja bi išla na izbjeljivanje anusa.



Jebate ovde stvarno nije lako bit nenormalan konkurencija je ubitačna :)))

- 10:38 - Komentari (60) - Isprintaj - #