Fressssssh

utorak, 16.01.2018.

Rasti i cvjetaj

Cili dan gledan ove sise šta ih je Meca natakarila, i sve nešto mislin blago nama muškima, uopće ne moramo vodit računa o svojim sisama, samo o tuđima

Ne moramo patit jer su male, ni ić se operirat

Mi muški, koji imamo normalnu razinu hormona, dakle ne ove plačipizde na rubu nervnog sloma, kad oćemo povećat onu stvar kod koje veličina ko fol nije važna samo pogledamo neke sise, ili ih barenko vizuvaliziramo i ne skači nego samo reci hop ono naraste

Jeba sliku svoju nekad naraste i kad nećeš

Kažu da sise narastu kad i se masira, a narastu i u trudnoći, sad ja mislin da bi bilo bolje da Blogeri recimo Domenico i El dijablo nude uslugu masaže, ono blogerice su većinom starije, ko bi u to utra trudnoću prikinilo bi mi kumpanja i kumpanja

I zamisli još da neka dica skupa sa ovin pasin šta spavaju u krevetu počnu skakat po blogu, ono mala dica a imaju brčine ka domenico, jebate ako bi ko normalan i svratija na blog mislija bi da mu je neko elesdija u kavu stavija

Ja san primjetija da kad ja pišen neke budalaštine onda se niko ne ljuti na mene, osim onih šta su već ljuti, više popizdu kad pišen činjenice, manit svit nema in ništa draže nego pizdit na činjenice, sve mogu podnit osim činjenica, da je napisat da je sedan puta osan pedesetšest, pomanitali bi grizli bi okolo ka bisne čimavice na ekstaziju

Saće mi Počet utakmica iden ća ne mogu više dangubit s vama

- 20:21 - Komentari (34) - Isprintaj - #