Fressssssh

srijeda, 10.01.2018.

#prokletbioizdajicasvojedomovine#

Sramota brate, gledan u nedilju nediljon u dva, i baš na Badnjak naše pravoslavne braće u Kristu, ono Jugislavensko govno Stanković dovede onoga Ustašu udbaša i veleizdajnika Mesića.

Stvarno koliki bijednik moraš bit da na pravoslavni Badnjak pustiš na televiziju da priča lik koji je tvrdio da su Srbi u Jasenovac slani na oporavak, koji je pjeva ustaške pjesme i šta ti ja znan skuplja čekove, kako se zove ta numizmatika kad skupljaš čekove.

Možda ga je zva zato šta je bio suradnik udbe i Jugoslaven ko i on, svi ti Jugoslaveni su govna, nikad im ne smimo oprostit šta su nas svadili sa Srbima, dva naroda koja su se uvijek pomagala, čim su se idioti počeli igrat Jugoslavije odma se poklaše.

Eto ta dva Jugoslavenska govna samo uzmi, jedan je iša svjedočit protiv interesa Hrvatske dok joj je bio predsjednik, a drugi ga zove na pravoslavni Badnjak u goste, valjda da mu piva Juru i Bobana.

Tako da je cila ta emisija u nedilju bila pomalo nadrealna, prvi put u povijesti je zabilježeno da su dva šupka međusobno razgovarala, pa bi
Tribalo pokrenit inicijativu da se to zove Šupak sunday, ako ima bladisandej, šta ne bi mogla bit i šupaksandej.

Sad mene zanima ima li neko od vas idiota tu koji ste glasali za Stipu Mesića, ima li neko ko bi možda prizna da mu je neugodno, ili ćete se držat one Borine, ostani đubre do kraja, ka i Stevica.

Annyone ???

Je li vi pripadnici satnije Đoka Balašović, ima li kogod da mu je mrvicu neugodno.

Ima li koji antifašista da kaže to ustaško smrdljivo govno ne pripada među nas, ja ga se javno odričem.

Meni je to baš zabavno, ko sise od Melanie Griffith, onako podatne, iz mladih dana prije botoksa, ko zna mirišu li te botoksirane sise ko ove naturals, more bit da Vlad zna on se potuca po tim europama, ili Euro on je to garant negdi nekad onjušio, Čovik je deklarirani nevegeterijanac.

Nije mi jasno zašto vi mislite da se ja ljutim kad ovako laprdan protiv kojekakvih protuha, i jebem im mater :))
Ne ljutim se ja meni je to zabavno, kad se naljutim onda sam tih, jako tih do ugriza kobre, a i onda ne drečim ja nego onaj ko najebe, inače ja se stvarno rijetko ljutim, ljudi su predvidivi, užasno predvidivi, pa je besmisleno ljutit se kad unaprijed znaš što će bit.

tužna vijest za sljedbenice haundema, slikali su malog crnca u majici ka kojon piše , ja san prvi majmun na Cool listi u džungli, i sad su se svi uzjebali, da je maneken bija bil nikoga ne bi bilo briga.

Catherine Deneuve je rekla, da nabije na kuki sve te Amerikanke šta su se uzjebale, sa tim zlostavljanjem, da se stvara Paranoja u kojoj će se muškarcima zabranit da se udvaraju uopće, dobra stara Catherine je naravno u pravu, dosta je više potresnih svjedočanstava žena koje su znale da idu na orgije, tamo su se drogirale, malo prilegle u krevet s likom za kojega znaju da je nasilnik i onda ujutro zapanjeno shvatile da su jebane.

Mislim ono jebala vas ta vaša politička korektnost u kojoj ako ženu malo bolje pogledaš odma si nasilnik, osim ako si refjuđi from newerland, onda je to tvoj običaj pa moreš, ne bi vas Čovik seruć sluša.

Šta vi mislite :)))

- 10:09 - Komentari (49) - Isprintaj - #