Fressssssh

utorak, 01.12.2015.

izmišljeni omnibus


od svih priča najviše volin one izmišljene

te su mi zakon, jebeš tu realnost, ona je uvik nekako felerična, ovako izmisliš i sve bude kako triba

te izmišljene priče toliko volin da i onda slažen u omnibuse

dugo vrimena san mislija da je omnibus, neka vrsta busa, mislin tako zvuči, pa kad san prvi put gleda neki omnibus film, izjeba san se ka majmun i do kraja filma nisan dočeka ti bus da se pojavi

priča prva

jedan moj prijatelj je bija super đak, a onako mangup, okretan, rječit, i ka takvog zamirila njega općinska organizacija, i tili ga primit u oni SKOJ, svi su mom prijatelju govorili to ti je super, bit će ti lakše u životu, od svih nas samo su tebe i xy izabrali, upiši se ne budi blesav, i ti moj prijatelj je otiša tamo u opčinski komitet i reka da ne more, da on svaku nedilju ide na misu i da bi mu baba umrla da se on upiše u partiju

priča druga

bija je rat, znaš ono di si bija 91, bilo je to ružno vrime, moj prika je ima dvoje male dice, ono mlđe ni proodalo nije, ti dana je bilo u điru sređivat radnu obavezu, da te ne zovu na ratište, još je veći đir bilo dat 500 maraka, bivšem velikom komunisti, jer su samo taki mogli dobit posa u sekretarijatu za narodnu obranu, ovi kojega je moj prika zna jer mu je bija susid je počeja karijeru zapisujuć isprid crkve one koji idu na misu
tako je to vrime bilo, život je vridija 500 maraka, a moj prika je reka ja iden, ako ja ne otiđem doć će oni nama, uzeja je svoju pušku koju je 3000 maraka platija nekin švercerima kad se tek počelo kuvat, i poša iako su mu svi govorili da mu to nije baš pametno

priča treća,

moj prika je ima svoju malu firmicu, i radija ka mrav, borija se za sebe i svoje radnike, i bilo in je lipo svima skupa, dok nisu zasmetali jednom odavno bivšem ministru, poznatom po sklonosti trgovini, ministar ih je tija uništit, a moj prika je otiša njemu i reka mu da će mu jebat mater, onda je ministar posla na mog priku financijsku policiju i državno odvjetništvo, tija mu je uništit firmu, i strpat ga u zatvor, zamalo je i uspija, ali prika je spasija šta se spasit dalo, zahvaljujuć prijateljima i dobrim ljudima, i onda se sedam godina poteza po sudu dok nisu sve optužbe protiv njega odbačene, prika je i danas živahan veseo i marljiv, ministar je neslavno propao,
svi su priki govorili triba si se dogovorit s lupežon, a prika je reka moga san mu jebat mater ništa drugo

priča četvrta

jedan moj prika je radija u državnom monopolistu, di se je kralo na veliko, gomila neradnika je živila na grbači mog prike i još par njih šta su radili, onda je priki puka film i reka je jebite se vi, neću ja u ovome sudjelovat i mučat, i da otkaz, svi su mu govorili jesi li ti normalan, dobra plaća, siguran posa, ostani jebe ti se šta kradu, kradi i ti, ne isplati ti se sa rogatin bost
moj prika je reka, jebe mi se za siguran posa, ja ne moran krast, ja san uvik moga zaradit za život pa ću moć i sad

priča peta

moj prika je radija u privatnu, novotajkunsku firmu, ima je plaću od dvi iljade euri, službeni auto telefon i kartice, tajkun je ka i svi drugi tajkuni, ima dicu neobrazovanu, grezu, nekulturnu, koja su po defaultu jebate šta volin ove riči, bili šefovi u firmu iako nisu ni nos znali obrisat,
mladunci su sustavno mobingirali djelatnike, i krali sve šta se moglo iz ćaćine firme, mog priku nisu dirali jer in je triba, triba je neko i zaradit za šampanjce u narodnjačkin klubovin
onda je moj prika jedan dan reka, ne ide ovo ovako, ovo nije u redu, ne morete tako s ljudima, da otkaz i otiša
svi su mu govorili da gleda sebe da nije pametno, ali jebiga nemoš ti njemu rastumačit



zaključak,

ja iman prilično nenormalne prijatelje

s druge strane, uvik ćemo nać dobar razlog da budemo mudri i pognemo glavu, progutamo ponos i proživimo život u strahu

samo šta ćemo s dicon, šta ćemo njima reć, kako ćemo in objasnit da je sve ovako kako je zato šta mi nismo imali muda, kako ćemo in reć da smo razasuti od Austrije da Australije, zato šta smo mi proveli život pognute glave, šta ćemo im reć kad nas pitaju di smo bili 91

- 18:10 - Komentari (26) - Isprintaj - #