Fressssssh

srijeda, 25.11.2015.

i pobjednik je



dakle ako zbog ničeg drugog onda barem da malo dignem tlak uredniku, evo ja ću proglasit pobjednika


i tako mi je svejedno ko ima najviše glasova, mislim Tigrica, zasluženo kao što bi bilo zasluženo da ih ima bilo tko od ovih 27 koji su nešto napisali, i puno veći broj onih koji su sudjelovali svojim komentarima, i zabavljali se skupa s nama sudionicima

vjerujem da se nitko od idola nije naljutio, pa čak ni Annaboni, barem ne na duži rok, nije ona to u stanju, Anči nisam te htio uvrijediti i evo slobodno pitaj ostale da si u mojoj režiji ispala sasvim simpatična, u konačnici ipak sam ja na ovom blogu neki faktor :))), pa sam eto odabrao tebe

jebiga opet ja odlutah, dakle svi mi smo pobjednici, jer smo se u velikoj većini dobro zabavili, osim onih koji nisu, ali to neka bude njihov problem, valjda će jednom shvatiti da ovaj blog pripada svima nama, da nije ničija privatna prćija i da će biti onakav kakvim ga svi mi želimo

u stvari pravi pobjednik, iako time ni na kakav način ne želim umanjiti vrijednost pobjede onoga ili one koja će pobijediti ili dosadašnjih pobjednika, pravi pobjednik je Urednik Ribafiš, dakle pošto sam siguran da ti nitko neće reći dobro si to uradio, jer ljudi to ne rade, užasno su škrti kad treba nekome reći upravo to, dobro si to uradio

e pa Domagoje Ribafišu, dobro si ovo uradio, naizgled sitnica ali ove dječje igrice su promijenile atmosferu na blogu i to na bolje, i jednom kad odeš s bloghaera moći ćeš reći, evo ja ti dajem za pravo a bit će ih još koji će se sa mnom složiti, da si bloghaer napravio boljim mjestom nego što je bio kad si došao

a sad možemo završit s ovim dirljivim momentima

i idemo dalje po starom, Blognjuz jel možeš Annaboni opet skinut s naslovnice mooooolim teeeee, vadimo se na Buga ko i inače, a ti uredniče linčino si sigurno već zbrojio glasove ili ti još nisu kupili digitron

- 20:20 - Komentari (16) - Isprintaj - #