Fressssssh

četvrtak, 29.10.2015.

spešl riport

Do 11:00 na biralište je pristupilo 18% registriranih birača, za sada sve protiče regularno, iako primjetno je da većina još uvijek kalkulira, pa je za očekivati da će se u daljnjem tijeku glasovati na principu ja tebi ti meni i obrnuto.

Većih provokacija nije bilo osim što se opet Domenico koji i nije kandidat mota po biralištu i maše nekim zelenim novčanicama.

Evo i izjava:

Kolinda Grabar Kitarović : sve će biti po Ustavu mandat za pisanje hajikua do mile volje dati ću kome ja hoću.

Annaboni: ovo nema veze s ničim, čista diskriminacija, jebo vas Bug, ako pobjedi neki hadezeovac, obrisat ću blog, ili ću zabraniti komentare.

Zoran Milanović: nema nazad, Papa Franjo je moj fan na twiteru, mislim da je sve jasno, ili mi ili oni, Franjo Tuđman, je pisao hajiku kao nitko drugi
Hrvatska Hrvatska

Nisan El Dijablo : nije to za mene, nemoš otpivat taj hajiku da ga jebeš

Mela: ovi Franjo oni Franjo, di je moj Franjo

Tomislav Karamarko: hajiku, otkad ovi komunisti znaju šta je hajiku, oni bi
mogli samo balalajke pisat, moj Vaso prepisuje diplomske, a di ne bi zna hajiku prepisat treća točka, šta je ono treća točka

Marijoneta: ja i Janko smo se dogovorili da posli onoga zadnji put ne sudjelujemo, mi smo moralni, Janko šta smo ono

Pjaceta: veličina je važna nekome je taj od sedamnajst veliki, a nekome mali, hajiku naravno

Gorkić Taradi : Dosta je više banana i avokada, Orah samo Orah

Gordan Maras: to što Pjaceta govori nije istina moj je 9 ali raste Hrvatska raste bit će možda i 11

Bise: 17 slogova to je ka da marendaš malu žlicu jogurta, to je za one šta nisu bili na tečaj kreativnog pisanja

V: mogla san i ja pisat o paprikama kako rastu, ja sam naučila nešto korisno vid sad kad uzmem šurikena


Budite uz nas do objave rezultata pratimo izbore za vas dok vi gledate Big Brother

- 11:01 - Komentari (15) - Isprintaj - #