Fressssssh

srijeda, 21.10.2015.

Brejking njuz

Kriza

Situacija s natječajem za Haiku mjeseca se zaoštrava pa donosimo izjave

Ranko Ostojić : sve je pod kontrolom forma pet unutra sedam vani pet unutra će bit ispoštovana, bez ograda, a ako ne bude premijer će reć kako će bit

Zoran Milanović : Neće nama netko iz Srbije određivat kako se piše haiku, šaraj brate šaraj , pet sedam pet, pet sedam pet, mi Haiku pišemo sa Angelom, i Papom Franjom

Lion Queen : Zorane riječi ti se pozlatile

Tomislav Karamarko : Ova nedomoljubna vlast umjesto da piše Haiku svađa se sa susjedima, to je nedopustivo

Annaboni : Ti si Tomislave spava sa muslimankom a sad bi pisa Haiku, e nećeš ne bila ja profesorica, certificirana lektorica, majka žena, pjesnikinja
I vrsna kuharica

Kolinda Grabar Kitarović : Čim mi ustav dopusti, ja ću napisat pravila za pisanje Haikua

Sjedokosi : kad ja uređujem knjigu, ja sam urednik, i ima bit onako kako ja kažem, kad urednik bloghaera raspiše natječaj onda treba bit onako kako ja kažem

Zoran Vakula : nije mi jasno tema je jesen a mene nitko ništa ne pita

Blog News : ja bi tako rado bio Frešcajg

Mirela Holly : ja mogu ić plašit izbjeglice i pisat ekološko darkerske Haikue

Marijoneta: meni je to sumnjivo, a i janko se uznemiri kad se spomene Haiku

Zdravko Mamić : Ma nabijem ja taj Haiku petstosedamdesetpet puta

Nisan el dijablo: jebe mi se za Haiku ja san Top bećarac

Stara teta : ja si bum čipndejlz Haiku popevala

Željko Kerum: Ja najrađe pijem gemišt sa tin Haikuom, jeba sebe jepanski

Shadow of soul : ja ću objavit zbirku Haikua, i dvije ako treba

Bise: ja bi se i za japanca udala

V : štrajkam vakarimas, nemoj da te šurikenom

Mekon : Servusnara

- 14:15 - Komentari (23) - Isprintaj - #