Fressssssh

ponedjeljak, 31.08.2015.

šta ako

čitam maloprije osvrt poznate hrvatske mislilice Elle Dvornik, u kojem nešto kuka o hrvatskoj koja je izdala mlade talente, nekog šta nešto snima, nekog šta nešto crta i naravno nju

nije da imam nešto protiv male Elle, ili bilo koga šta je nešto snimio, pa ga nisu razumili, ili nacrta pa niko nije skužio, ili nije učinio ništa vrijedno spomena kao mala Ella, pa je ostala neshvaćena

iskreno živo mi se jebe i za doktore, kojima je mala plaća pa su eto morali otić, i za informatičare koji čuda rade u tom velikom svijetu, i za sve te ostale mlade koji svaki dan autobusima odlaze u bijeli svijet

za njih sve me boli kurac, kao što me je bolio, i za sve one moje prijatelje pomorce, koji su za silne dolare odlazili na brodove pa bi onda mene turpijali, kako im je teško daleko od doma, isto kao da sam ih ja ili bilo tko drugi tjerao

nekako nemam kapaciteta za žalit sve vas, od onih koji su otišli radi peronospore, priko onih koji su pobjegli zbog fašizma, do onih koje su potjerali komunisti, i na kraju do svih ovih koji idu sada, i one polovice koja ide zbog hadezeja, i one druge polovice koja ide zbog esdepeja, i uhljeba i nepotizama, i svih drugih pizda materinih

žao mi je mili moji, ali svi vi koji ste otišli od stoljeća sedmog, svi vi niste priča

priča smo mi koji smo ostali, svemu tome unatoč, jer kako bi bilo da smo svi otišl

i ne serite mi patetične kvake, svi vi idete zaradit koju marku euro ili dolar više, i to je jedina istina, a ja vas baš ne mogu nekako žalit zbog toga

boli me kurac zašto ste otišli, ne morate se meni ispovidat, ako vam je dobro, neka je, ako nije šta vam ja mogu, šta vi svi u konačnici hoćete, da vas mi koji smo ostali žalimo, čemu pa mogli ste ostat s nama

upravo onako kako je ćaća od male Elle osta i onda kad su mu nudili karijeru, u Berlinu ako se dobro sjećam


nije da ja imam nešto protiv male Elle, sićan je se još dok je ka mala potezala onog babinog pasa, šta je bija unuk od pudlice od druga Tita kroz get, samo kako je jebate nama šta smo ostali, i šta će bit ako svi otiđemo

- 15:28 - Komentari (35) - Isprintaj - #