Samo Durica

četvrtak, 26.07.2018.

želje i obaveze

- mama! došla si! -
- jesam, jedva. - pušem
- vruća si. - stavlja mi glavu među ruke
- vani je jako toplo. -
- kako si, mama? -
- umorno. -
- kak ti je bilo u vrtiću? -
- ok. - teško mi je i pričat
- jesi imala puno beba? -
- dvajstjednu. -
- uuuuu, to je jako puno. jesu svi kakali? -
- nisu. -
- nisu kakali u gaće? -
- imaju pelene. -
- i mi ćemo imati pelene kad dobimo bebu, jelda mama? -
- budeš ti prematao bebu? -
- da, da, ja ću ti sve pomagati. -
- a jesi nahranio kornjaču danas? -
- nisam još. čekao sam tebe, pa da zajedno. -
- a ko je htio kornjaču, ti ili ja? tako ne možemo s bebom, o bebi se moraš stalno brinuti. -
- pa, mama, kornjača nije samo moja, ona je i od tate i mene i od tebe, tako će i beba biti naša. -

- 02:39 - Komentari (5) - Isprintaj - #