Samo Durica

utorak, 18.08.2020.

Veliko u malom

Iako je ljeto na zalasku dijete jos uvijek uziva kod bake, i fala svemiru na toj mogucnosti, jer ja se bakcam sa saniranjem suvenira od potresa. Tak, procuril je krov taman nakon prve prave kise i opet, drugi put, skurio bojler. Sam se zlila vodurina ko iz slapa koja se skupljala boktepitaj gdi i kak, navodno i dimljak ima krivi pad, a u zg nigdi zive duse ni majstora, ni striceka koji se bavi pricuvom, ni tete koja se u pricuvi javlja na telefon, ono, svi skup su se primili za rukice i otisli na kolektivni godisnji dok si ja grijem vodu u kuhalu i kosu perem u lavoru. Da sam se bar osisala kak sam planirala, ni to. Radije sam se primila uredivanja kak se spada djetetove sobe, ono, nek ga doceka za pocetak skolske godinice prve mu. Dobil je od tete glanc novi krevet iz ikee, jedini koji stane u sobu dimenzija ovece spajze, onaj kaj ima i ormar i police i pisaci stol ukorporiran s jedne i druge strane. Prije toga trebalo je sobu impregnirati, pogletati, pofarbati, sve to pocistiti, i to. Jucer sam i stolac mu kupila, Paula se zove. Veselim se svemu tome. Puno vise neg najavama o radnim skupinama koje bu odlucivale kakva bu nam opce ova skolska godina bila. A kakva bi mogla bit, ono. Kak da imamo neznam kak puno opcija, pa buju oni sad svi skup interdisciplinarno zmislili nastavu na daljinu zMarsa kao fakultativnu aktivnost umjesto skole u prirodi. Ko danas na vijestima slavodobitno su skemijali izraz: " funkcionalna hrana " za onu hranu koja stiti imunitet, jer kao, sva ostala hrana valda nema svoju specificnu funkciju i samo konzumiranje hrane ne utjece na razvoj imuniteta. Kakve bedastoce. Pa se prilozi i reportaze rade o tome kak je korisno i prekosnovano jesti sezonsko i lokalno, jer, inace bi sad svi mi nemilice pohrlili u Zanzibar kupit deset kila pomela i tri tone kakija da si napravimo zimnicu punu vitamina. Umara me sve to prevec. One debile, bozemiprosti, koji su pili dezinficijense i kravlje mokrace nemrem ni komentirat, cist mi je zal.
Jedino kaj me fakat istinski razveseli je detetov poziv. I onda me pita: " mama, znas kojeg bum ja imal peseka kad odrastem? "
" kojeg, misek ? "
" prvo Badija, ako deda i baka vise nebudu mogli, i Snjofku, ako se baki Davorki nesto dogodi, a meni se svida mops i zval bu se Noel. " .
Brizno moje.

- 06:53 - Komentari (9) - Isprintaj - #