Samo Durica

subota, 31.03.2018.

mali razgovori o velikom

- znaš, mama, ja ne želim sad imam curu. -
- dobro, miško, ne moraš. - smijem se u sebi, htjela sam još dodat neku foru, al premali je još, ne bi skužio.
- imat ću curu kad budem velki ko ti i tata, znaš, mama, jer ne želim da me cura vidi kak mi vi morate brisat guzu. -

- tetaaaa, da izvadimo radne listove? -
- ne trebate, danas je petak. igrate se mirne igre. -
- jeeeeee! danas je veseli petak! jel tak, teta? -
- nije, danas je Veliki Petak. -
- veeeelki peeeetak? kakav je to petak? -
- to ti je kad je Isus moral nosit križ. - objašnjava mu prijateljica
- ahaha, a onda je u nedjelju uskrsnuo opet. -
- da, i onda mi farbamo jaja, stavljamo u košaricu i nosimo u crkvu da nam ih blagoslovi sa svetom vodicom. - govori mu prijatelj
- ja ću za Uskrs dobiti veeeelikog čokoladnog zeca! -

- 22:45 - Komentari (5) - Isprintaj - #

subota, 17.03.2018.

Izjave za pamćenje

- Fran, jesi ti opet bos u kupaoni na pločicama bez šlapa!?!! -
- Nebi ti reko, al nemoj me gledat, mama. -

- Baka, kad budeš opet došla? -
- Za Uskrs bi trebala. -
- Dobro, nebum sad plakal, ali jako ćeš mi nedostajati. -

- Znaš, mama, kad smo spavali u vrtiću, teta je išla na zahod, pa su djeca imala ludu zabavu. -
- A, kaj to znači " luda zabava "? kaj onda radite? -
- Neeee, mama, nisam ja, djeca su trčala po sobi i zabavljali se kao na ludoj zabavi. Jel tako mama da se to nesmije? -
- A ti, jesi se i ti zabavljal tako? -
- Neee, nisam, ja sam samo ovako vrtil s rukom, vidi, mama, ovako. To se smije tako - pokazuje mi
- I, jel se teta jako ljutila kad se vratila? -
- Na mene nije, ja sam zbrisal u krevet prije nego je došla. -

- Fran, jesi pojeo ručak u vrtiću? -
- Aaa, bila je crvena juha, a mene su bolile obadve ruke, pa nisam mogo jesti. -

- Daj, molim te, pospremi te igračke već jednom. -
- Ne mogu, bole me noge. -
- Od čega te bole noge? -
- Jučer sam pao u snijeg. -

- Mamaaaaa, jel muška ptica i ženska ptica imaju isti pišulin? -

- Maaaamaaaa, di si? Ne vidim te! -
- U kupaoni sam. Pričekaj malo. -
- U kuuupaooooni! Jel piškiš il kakaš? -
- Daj Fran mi malo mira. -
- U redu, mama, ako ti tako kažeš. Kad si gotova me pozovi da te obrišem. -

- Fran, jesi nahranio danas svoju kornjaču? -
- Nisam još. -
- Zašto kad smo se dogovorili da buš se brinul o njoj? -
- Ja sam ga pitao jel gladan a on je sakrio glavu, to ti znači da nije gladan, znaš mama. -

- Mama, došla si! Kaj si mi kupila? -
- To je jedino kaj me imaš za pitati? A kako si, mama? Jesi umorna? Jel ti treba pomoć? -
- To sam reko tati da te pita. -


- 14:35 - Komentari (9) - Isprintaj - #