Samo Durica

subota, 23.03.2019.

Djevojčica, Div i Titan

usamljena u Svemiru
jedna se Zvjezdica
odlučila postati crna rupa
padajući u taj ponor
sudarila sa Sunčanim Divom
umjesto da kao Ikar izgori
utopila se u Ambisu
traćka samo jednog jedinog
njegovog prodornog pogleda
koji joj je skenirao dušu
svojim šarenim očima
izliječio joj krila svojim
spretnim predivnim rukama
darovao joj vjeru kako
je sposobna postati
baš sve što poželi
pruživši joj spokoj na ramenu
pretvorio ju je u ptičicu
kako bi sama mogla letjeti
na svoju osunčanu obalu
njihovog egzotičnog otoka
gdje će saviti čisto gnijezdo
strpljivo čekajući svoje sidro






Oznake: DDT

- 22:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 19.03.2019.

Mom Dragom Tati

dragi moj tata,
bez tebe tvoje dijete
teško korak hvata
dragi tata,
zbog tvoje dijete
više se ne boji mraka
nogomet mu je najdraža igra
od mene, tata,
napravio si malog tigra
koji se više ničega ne boji
jer znam da uz mene
moj hrabar tata stoji
dragi moj tata
naučio si me
kako se alatom barata
tvoje se dijete ničega ne boji
jer zna da ga čuvaju
sigurnih ruku prsti tvoji
dragi tata, kao i mama,
znam da za mene ti uvijek si tu
sad mogu i sam prebroditi prepreku svaku
i nisam ti, tata,
jer sam još mali
nabrojao što ti možeš sve
ali i ovo, stvarno, već puno je
zato, dragi moj tata
hvala ti za sve!

Sretan Dan Očeva Svim Tatama
i onima koji se tako osjećaju

Oznake: Dan očeva

- 18:47 - Komentari (8) - Isprintaj - #