Samo Durica

petak, 29.06.2018.

" nije mog bracu donijela roda, već ga dovezla tatina škoda "

- maaamaaa! kad ću ja ići u vrtić? -
- najesen, onda kad je tvoj rođendan je prvi dan vrtića. -
- a zašto nesmijem sad? -
- sad smo na godišnjem. -
- goooodišnjem? kaj ti je to go ooodišnji? -
- praznici su, jer je ljeto. onda mama ima godišnji, slobodna sam i ne moram ić na posel. odmaramo se malo od vrtića i ti i ja. -
- ja se ne želim odmarati od vrtića. tamo su moji prijatelji s kojima se igram. -
- znam, ljubavi, ali ni oni sad ne idu u vrtić. grupe su spojene i nema ni tvojih teta. -
- i one su na godišnjem? -
- da, svi smo na godišnjem. -
- a tata radi. on nije na godišnjem. - i počne plakati
- ljubavi, tata će doć za par dana. -
- al onda će opet otić. zašto ja jedni nemam nikakvu sestru ni brata da se igramo skupa. - plače
- imat ćemo bebu. - dragam ga.
- kako, mama, kako ćemo imati bebu kad nam treba tata da ju imamo !?! -

- 06:23 - Komentari (10) - Isprintaj - #