Samo Durica

petak, 15.06.2018.

pokloni

danas smo bili na jednom lijepom rođendanu.
već drugi put je ta curica Frana pozvala,
pa sam malo dumala kaj bi joj poklonili,
odustala sam od toga da pitam njega,
obzirom da mi je zadnji put predlagao sve ono
kaj bi on sam htio, tak me nagovaral da joj kupimo vlakuć,
onda bagrer, i na kraju avione iz crtića " Super Wings ",
čemu se, čini mi se, djevojčica baš i nebi veselila,
osim možda tim aviončićima, njih vole svi,
a ima ga i njegova sestrična, pa se natežu oko na moru
ko bu spaval s Donijem, a ko s Đetom,
na kraju sam odabrala set za uređenje kose
( hahaha, nismo tak jako različiti, jer, ko da sam sebi birala ),
a njegov je zadatak bio izabrati motiv ukrasa,
tak da je odluka pala na likove iz " Snježnog kraljevstva ",
to je uvijek aktualno, iako, mene već i oči i mozak boli kad vidim Elzu,
Anu još ajde, nekak mi može proć, nju ne vole tak jako, a meni je baš simpatičnija,
pa i ljepša, no, ta curica koja je slavila rođendan ima divnu dugu kosu,
tak da smo uzeli i traku i špangice i gumice i još jednu narukvicu,
onda, kak treba bit i pametan, a ne samo lijep
( iako, sve manje se pitam da li je to, zaista istina, jer, da me danas neko pita,
onak iskreno, rekla bi mu nek se potrudi zaljubit u nekog vrijednog i situiranog, ono, sigurnosti radi )
onda smo uzeli još i pernicu u koju smo stavili olovke, gumice, šiljilo i drvene bojice,
i jedne lijepe puzzle, tak da pokrimo više manje sve aspekte interesa, a opet da nije neka bedastoća čista,
a ja sam jednom sasvim drugom prigodom dobila na poklon tretman kod kozmetičarke,
tak da bum po prvi put u svom životu i to probala,
sam kaj na meni ima tolko posla da je sva sreća kaj idem na godišnji odmor ( jeah, jee, jeeee! )
jedva čekam.
meni je to poklon kojem se najviše veselim.
a ta sreća može se opisati ovom slikom s predstave


- 21:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #