Samo Durica

četvrtak, 10.05.2018.

u pripremi

napokon radim nekaj još nekaj u čemu istinski uživam,
ispunjava me,
u svakom pogledu,
čak,
čini mi,
kak i sve bolje mi ide,
ono,
kao, napredujem,
naravno,
subjektivan je to filing,
al da paše,
paše,
lagala bih kad bih
seruckala,
kak me se ne dotikava,
jer,
baš sam se uronila čitava
u to,
onak: skočila i sad mašem ručicama,
pa, evo,
ak se kome da
može malo škicnut o čemu se točno radi,
dakle,
od ove godine upisala sam se u dramsku grupu,
dve smo predstave već odradili,
ekipa mi je baš, baš taman,
prva predstava bila je blagdanska oko Božića,
i ja sam glumila baku koja se prijavila na oglas
da zamijeni DedaMraza koji se jako razbolil,
a drugu smo radili sad na proljeće,
lutkarsku, a bila sam vjeverica s par rečenica teksta,
jer ostalo sam pjevala
( i to pjesmicu " Vjeverica Teica " posvećenu mojoj najmlađoj sestri koja se vratila u Japan,
pa mi bilo to i dost emotivno ),
i tak,
sad radimo novu,
adaptaciju slikovnice: " Sretno Srce "
autorice Nine Vađić,
s posebnom posvetom njenoj djevojčici i sve njene prijatelje čvrstog stava i snažne volje,
gdje bih komotno mogla svrstati i svoje blago ( meni ),
moja je uloga ovaj put glavna,
znači, Srce sam ja,
mi, mi, mi,
i šivaju mi kostim i sve ko pravoj,
a ja ( pa, ja, i opet ja )
pokušala bum napisati neke kratke songove,
te se nadam kak to autorici se bude svidjelo,
jer, moram je još samo zamoliti i autorizaciju za prčkanje po tekstu,
no, pratim njen tekst i trudim se što više biti u priči,
do sada sam napravila intro i četri pjesmice, za svaku životinju po jednu,
koje Srce susreće putem, tražeći svog vlasnika,
pa, evo, to je za sada to:

INTRO

usamljeno srce
traži kuću svoju,
od svih dobrih duša
želi toplu tvoju.
potraga je teška
nakon tužnih greška,
svi susreti kratki,
nauče ga da shvati,
djevojčica dobra
tu je da ga prihvati.

KRIJESNICA

od svih šumskih bubica
krijesnica je najljepša,
njena sjajna lampica
svijetli kao zvjezdica.

JEŽ

ježeva je bodljica
oštra kao iglica,
dirati ga nježnim srcem
nije dječja igrica.

CVRČAK

dok glazbenik cvrčak
svira i pjeva
pleše čak i hrčak,
nikom se ne zijeva.

ZEC

toplo krzno meko
ima bijeli zeko,
duge uši, hitre noge,
znade mnoge šumske zgode.

za sada,
tu sam stala,
moram još za:
orla,
konja,
djevojčicu
i, naravno mamu.
onda bi još trebalo i sve to uglazbit,
sva sreća pa imam žnoru i na tom polju.


- 14:49 - Komentari (4) - Isprintaj - #