Samo Durica

srijeda, 07.06.2017.

" Putuju ZoZonci "

ima taj jedan crtić koji mi se nije baš jako sviđal,
zapravo,
moram priznat kak ga nisam ni baš pomno pogledala,
samo letimićno,
jer, nije me privukao crtežom,
a meni je kod crtano filma nekako ta likovnost prvo što uočim,
no,
onda,
obzirom da ga je Fran već jako puno puta pustio,
a ide u nastavcima,
zainteresirala me uvodna pjesma
koja i objašnjava sadržaj samog crtića.
a mene, nekako, neodoljivo podsjeća na pjesme Balaševića,
čak sam i pomislila da je njegova,
pa smo je Fran i ja skupa naučili,
njemu baš i nije bila lagana u početku,
ali mu se sviđa tako da je imao jaku motivaciju.
i tak sada i " pevamo u isti glas s njima ",
iako ZoZonci još nisu stigli u Veneciju
rodila se ideja da umjesto njih mi odemo tamo na izlet.
ono što zapravo želim reći je te stvarno svašta u životu
može inspirirati i potaknuti na nešto sasvim novo,
i nikad neznaš gdje se to krije,
može biti i tako neka najbanalnija situacija
koja se pretvori u nešto sasvim novo i uzbudljivo,
samo ako ne želiš samog sebe ograničavati.

- 09:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #