Samo Durica

ponedjeljak, 06.03.2017.

Poznanici

dragi Svi Vi
koji si utvarate kako me
jako dobro poznajete,
pa onda imate potrebu
dolaziti mi ovdje
na Moj Blog
ostavljajući mi bez obraza
svoje anonimne komentare
koje mene uopće ne zanimaju,
jer:
niti su istiniti,
niti argumentirani,
niti dobronamjerni,
niti ja od njih imam kakve koristi,
pokušajte shvatiti ( već jednom )
kako pišem jer mi se piše,
imam tu potrebu i poriv
pismeno se izražavati i stvarati,
moji postovi su moje autorsko djelo,
predstavljam se u njima onako kako
to želim, mogu i znam,
ne ugrožavajući njima ničije slobode,
prava, dostojanstvo, reputaciju i ugled,
jer pišem o sebi, svom djetetu, mužu,
sestrama, ujacima, prijateljima i obitelji,
opisujuću svoju svakodnevicu,
osjećaje, brige, pitanja, nedoumice
djeleći ih ovdje s ljudima koji iz nekog
razloga imaju volju i želju čitati ih i komentirati.
svi koji malo duže prate ovaj bolog znaju
kako nikada nisam brisala komentare,
niti sam ih zabranjivala nikome,
sve dok se nisu našli neki koji su počeli
otvoreno prijetiti i neprimjereno vrijeđati,
a to je jedino što ne dozvoljavam nikome,
pogotovo ne nekome tko dođe ovdje k meni
pričajući o tome kako me " jako dobro poznaje ",
dok, s druge strane nema ni dvije, a kamoli tri čiste,
pogledat me kao čovjek u oči, pa mi jasno reći što ima,
kao što ja to radim svakodnevno,
stoga, ne srameći se
niti svog pisanja, niti bilo čega drugoga što u životu radim,
jer, sve što radim trudim se da u datom trenutku bude najbolje
što znam i umijem, pritom, siugurno, mnogo griješeći,
pomoću ljudi koji me zaista poznaju, a to su moji bižnji
te greške se trudim isprapraviti na vrijeme,
nikada si nisam utvarala kako je moje pisanje posebno kvaliteno,
spektakularno, ili hvalevrijedno,
niti sam njime željela postići ništa više od ove,
meni zanimljive i vrijedne interakcije s drugim blogerima,
koje sam monoge imala prilike, pa i čast upoznati i družiti se s njima,
neke su mi svojim posjetom uljepšale blagdane,
o mnogim sam konstruktivnim i dobronamjernim kritikama dugo promišljala,
mnogi tekstovi, pjesme, eseji i putopisi oplemenili su mi dušu i dirnuli me u srce,
neki su me do suza nasmijali,
dok se drugima divim zbog njihovih veještina i sposobnosti,
i zbog toga ne dozvoljavam nikome da dolazi ovdje i remeti ovaj moj mir
koji mi moj blog pruža svojim kukavičkim, neumjesnim i lažnim komentarima,
jer, kao što ja ne dolazim k vama blateći vas bez ikakvo povoda i razloga,
tako isto očekujem i od vas,
svima kojima se ne sviđa kako pišem neka čitaju nešto drugo,
s tim nemam nikakvih problema,
ali, tvrditi da me netko poznaje čista je i gruba laž,
jer, mene poznaje samo moj muž
i samo njemu dozvoljavam da se na taj način razgovara samnom,
no, kako mene moj muž voli i poštuje, nema takve porive,
za razliku od Vas Poznanica, on cijeni i radi to što radim,
a sve što objavljujem prvo njemu dam na čitanje,
stoga, sve Vas lijepo molim,
nađite si neka pametnija posla od pljuvanja
po meni, mom radu, hobijima,
pa i ovom servisu i svim ostalim blogerima,
jer, za razliku od Vas koji samo anonimno komentirate,
meni je ovaj blog servis drag i sastavni dio mog života,
on je moje dijelo u koje sam uložila mnoge godine
njegujuću pozitivne, kvalitetne i emocionalno inteligentne odonose
s ostalim ljudima koji slično doživljavaju ovaj hobi,
te, ako ja prema Vašem radu i hobijima nemam nikakve osjećaje,
niti imam potrebe iznositi mišljenja i stavove o tome čime se bavite
u svoje slobodno ili profesionalno vrijeme, tako isto očekujem i od Vas.
za sve ostale koji žele prokomentirati temu o kojoj sam pisala,
ili bilo što drugo reći na civiliziran, pristojan, argumentiran i konstruktivan način,
nešto što će nas zbližiti kao ljude i oplemeniti na bilo koji način
uvijek su dobrodošli ovdje, pa i anonimno, razumijem kako se ne žele svi izlagati javno,
no, moje je pravo da samu sebe prezentiram ovako:



i ovako:



i ovako:



ovako:



i ovako:



ovako:



ovako:



pa i ovako:



i kako kod želim,
jer ovo je moja prezentacija, moj blog,
moja kućica i moja slobodica,
sviđalo se to Vama ili ne.

onda kada mi netko meni relevantan
kao što su moji bližnji budu dali neke
pametne, konstruktivne i iskrene kritike,
imat ću veliku potrebu promišljati o njima,
ovako, Vaši anonimni komentari puno više govore
o Vama sama, nego što govore o meni,
a, Vi, vaše osjećaje koje imate prema meni,
obzirom da me tako jako dobro poznajete
recite mi u lice, tako to rade odrasle osobe,
moji prijatelji koji me poznaju i zbog toga
mi i jesu prijatelji, a ne Poznanice.

umjesto da se zamarate mojim pisanjem, predlažem da si radije poslušate ovo

- 22:51 - Komentari (48) - Isprintaj - #