Samo Durica

srijeda, 25.05.2016.

To Je Moj TaTa!

Klapa Škrljak

dečki, koji inače
svake nedjelje pjevaju u zboru crkve Sv. Katarine
odlučili su,
prije nešto manje od tri godine osnovati svoju klapu.
osim obrada popularnih, tradicionalnih i sakralnih pjesama
imaju u svom bogatom repertoaru i nekoliko
jako lijepih i zanimljivih autorskih pjesama,
te, iza sebe raznovrsnu riznicu nastupa na različitim svečanostima i manifestacijama
kao što su:
otvorenja izložbi,
sudjelovanju na " Festivalu Glazbe ",
ali i uveseljavanju umirovljenika u Domu za starije i nemoćne,
kao i na raznim domjencima i zabavama svake vrste, pa
čak i nama u vrtiću.
osim toga,
moj je TaTa uz još jednog člana klape
ponosno osvojio Diplomu udruge " Žedne Žabe "
koja svojim radom promiće i njeguje tradicionalne vrijednosti
ovog našeg kraja i slavljenja blagdana Sv. Martina,
tako što je uspješno uspio ispiti vinčeko iz Trilikuma,
kaj, prema njegovim riječima, i nije bio jednostavan zadatak,
tako da si je tu diplomu, uz još neke njemu drage fotografije
uokvirio i objesil na zid.
stoga,
volite li ovu vrstu glazbe,
kao i uživati u dobroj klopi zalivenoj plemenitom kapljicom,
ako biste željeli osvježiti njome neku od svojih fešti,
razveseliti dragu osobu serenadom,
obilježiti neki događaj drugačijeg karaktera ugodnom baladom,
ili se samo zafrkavati smiješnom rugalicom
možete ih slobodno angažirati,
uz moju toplu preporuku,
iako sam subjektivna,
ipak je to Moj Tata,
ne sramim se prezentirati ga,
jer je, uz svoje dečke
jedan i jedini
stari Tata od Formata.
kao i životna podrška meni
čvrst stup potpora
u svim aspektima
meni i mojoj obitelji,
te je, sigurno i bez dileme
jedan od najzaslužnijih u oblikovanju
mene kao osobe kakva sam danas.
stoga:
Živjeli!
(i svi skupa preUživali )

Oznake: reklama

- 16:09 - Komentari (5) - Isprintaj - #