Učinite sve što vam kaže!

Image Hosted by ImageShack.us


Ode, dragi blogeri na duhovnu izgradnju u Međugorje, šteta što ne možete svi sa mnom, neki zbog svojih uvjerenja, a neki zbog toga što nemaju vremena, ali bih volio da se svi dolje ujedinimo u Ljubavi Krista Našeg Gospodina! :)


Image Hosted by ImageShack.us


Pozdrav do daljneg i neka vas Majka Marija čuva, ponijet ću vas sve na Brdo Ukazanja u srcu! :)


Image Hosted by ImageShack.us


31.07.2009. u 11:18 · Ostavi komentar (2) · Isprintaj · #

Prijeći prag nade

Image Hosted by ImageShack.us


U grozničavosti svojih strahova
u neprestanoj potrazi za Ljubavi,
u ovoj prepučenoj pustinji,
gledam prazna obzorja u očima ljudi
tek s neznatnom nadom
da će ipak biti bolje

I kao da se ne usudim
prijeći prag nade
ja, kao nosilac klice,
vjere u bolje popodne
jer sutra mi se ipak čini predaleko,
a samo je to potrebno,
prijeći prag

ustrajnost kao da želi svu vječnost
za sebe, a ja bih možda malo
htio ubrzati tokove Očevog plana,
iako je savršen, sumnja me hvata
da neće stići u ovo zlo i bešćutno vrijeme
uništavanja svega ljudskog

Duh me vodi i potiče,gluh sam na Njega;
od nemara za nadhnuća tvoja oslobodi me;
vodi kud hoćeš, samo bliže k sebi
u vječni zagrljaj svjetlosti, što dalje
od beskrajnog mraka
što izvire iz grijeha prošlosti,
starog čovjeka kojeg je Čovjek boli izlječio.

Neka i dalje budem most k Tvome milosrđu,
da prijeđem prag nade,
sklopljenih ruku,
na koljenima,
očiju uprtih u Tvoje srce..


Hvaljen Isus i Marija, dragi blogeri, kako ste mi?
Kako imam vele slobodnog vremena kojeg baš i neiskorištavam najbolje, počeo sam došta čitati, već sam na trećoj knjizi, dovršavam Teotima sv. Franje Saleškog, divne upute za ulazak u Otajstvo Ljubavi. No, prije toga sam pročitao knjigu blaženog Ivana Pavla II - Prijeći prag nade, fantastična knjiga. Pored svega vala knjiga što izlaze u zadnje vrijeme, ovo je nešto fantastično, jedno dijelo po kojem se baš očituje veličina Majčinog Pape (Majka Marija ga je zvala Moj Papa). Nije mi jasno nikako kako pored New agea što se nameće danas nitko ne poteže za literaturom katoličkih svetaca i Papa. Mislim, ova knjiga je jedno osvježenje i jedan takoreći uvod u katoličanstvo gdje papa na tako jednostavan i plastičan način približava Trojedinog Boga i uspoređujući katoličanstvo sa ostalim monoteističkim religijama daje jasne razlike i čvrste dokaze zašto je Krist Spasitelj, Otkupitelj, Neponovljiv i Bog. Knjiga je rađena poput intervjua, Papa odgovora na 30tak pitanja, općenitih, približava i Lumen Gentium (II. Vatikanski Koncil). Uistinu, očituje svoju svetost.
Prijeći prag nade, to je sve što Krist hoće, da izađemo iz svoje oholosti i usudimo se poniziti i učiniti neka djela koja proturiječe našem egu. Zar je to tako teško?

Papa veli:

Prihvatiti ono što Evanđelje traži znači potvrditi svu svoju ljudskost, vidjeti njezinu ljepotu što ju je Bog htio, ali priznajući, u svjetlu moći samoga Boga, i njezine slabosti: «Što je nemoguće ljudima, moguće je Bogu» (Lk 18, 27)

Ove dvije dimenzije ne mogu se odijeliti: s jedne strane, zahtjevi morala što ih je Bog postavio čovjeku; s druge strane, zahtjevi spasenjske ljubavi, to jest, dar milosti na koji se Bog, na neki način, sam obvezao. Što je drugo Kristovo otkupljenje, nego upravo to? Bog želi spasenje čovjeka, želi ispunjenje čovječanstva po mjeri koju je sam odredio i Krist ima pravo reći da je jaram što ga je On stavio sladak teret i breme, na kraju krajeva, lako (usp. Mt 11, 30)

Vrlo je važno prijeći prag nade, ne zastati pred njim, nego prepustiti se vodstvu. Mislim da se na to odnose riječi velikog poljskog pjesnika Cypriana Norwida koji je tako definirao najdublje načelo kršćanske egzistencije: «Ne za sobom s križem Spasitelja, nego za Spasiteljem s vlastitim križem.»
(preuzeto sa katolici.org)

Pa usudimo se prijeći prag nade.

Pozdravljam vas sve!
Bvb!

23.07.2009. u 11:51 · Ostavi komentar (21) · Isprintaj · #

Za Nju

Image Hosted by ImageShack.us


Budim se, u zagrljaju jutarnjeg sunca,
Zbunjen, lagano otvaram oči,
A postelja me još čvrsto drži za tvrdi krevet

Promatram zrnca prašine, koja se poigravaju
Na zamah svakog moga pokreta,
Kao da plešu, čini se, pokazujući mi da ipak
nisam sam

Uronjen u misli o njoj, prekstim se
I zazovem Božji blagoslov,
pitam se hoću li moći bez nje,
Jedine koja me u ovom svijetu razumije
Bez nje, moje utjehe i moje potpore

Iskazah molitvu svoju:
Oče, čuvaj ljubav moju...

Za Bubi moju! :)

Da, dragi moji blogeri, ostao sam sam, svi su otišli, cimeri iz doma, djevojka mi je kući otišla, jutros sam predao za dom koji neću dobit, iako sam sve dao u roku. Dobio sam utorak titulu sveučilišni prvostupnik (baccalarius) inženjer elektrotehnike i informacijske tehnologije, više nisam student do 10. mjeseca, gdje ću opet morati ići dvije godine za magistra. Samo Bogu mogu zahvaliti na svim čudesima koje sam doživio na ovom faxu, mislim u roku ovaj fax zgotoviti može se samo uz pomoć Božju.

Proslavio se Gospodin i na taj način u mome životu kroz ovaj moj fakultet, jer ja ništa ne prepisivam slučajnosti.vjera u Isusa mi pokazuje da ništa nije slučajno zbog toga jer je sve u Njegovim rukama, toliko sam toga ove godine radio i sadržaja imao izvan faxa (s tim da sam nedjeljom odlučio ništa ne raditi tj. jedan dan manje, dao sam ga Gospodinu jer ipak je to Njegov dan). Molitva moja i molitva drugi, žrtva i trpljenje, otvorilo mi je toliko pouzdanje u Njega, da mu se jednostavno cijeli želim predati, moj život pomalo poprima riječi Apostola: „Ne živim više ja, nego Krist živi u meni!“ (Gal 2, 20).

Sada idem kući u Tomislavgrad, s obitelj provesti vrijeme. Pa 01.08 onda u Međugorje na Mladifest 2009, samo s vrećom za spavanje i nešto robe i novca za hranu s potpunim pouzdanjem u Božju providnost tako do 06.08! Dragi blogeri sve vas pozivam da se odazovete na taj festival da odete do Gospe i vidjet ćete kako nas ona voli, mene je dolje dotaknula i srce mi je otvorila za Isusa, u Međugorje je ostao moj prošli život.
Tamo sam upoznao Paddy Kelly-a iz Kelly Family koji se sada zove John Paul Mary Kelly (Ivan Pavao Marija) i svećenik je. Poslušajte njegovu priču (napomena - ovo je samo prvi dio kompletnu priču imate na youtube.com, ili u mp3 formatu ovdje!:



A u ovoj prostoriji sam bio i ja (ovo sam sasvim slučajno sada našao na youtubu ajme, jako sam sretan sada, Bože hvala Ti).

MOLIM VAS pogledajte ovaj video:



Dok je pjevao ovu drugu pjesmu Thanking Blessed Mary prvi puta sam iskreno zaplakao u životu, jer sam vidio čovjeka koji je uronjen u Božju ljubav u cijelosti, radujte se sa mnom jer ja sam izvan sebe trenutno zbog ovoga video!
O kako ja volim Gospodina! :)

Više o festivalu možete pročitati ovdje: Mladifest 2009!.
Image Hosted by ImageShack.us


Bog vas blagoslovio! :)

16.07.2009. u 12:34 · Ostavi komentar (20) · Isprintaj · #

Ime

Mudr 1,11 Čuvajte se isprazna gunđanja i čuvajte jezik od opakih riječi, jer i najtajnija riječ nije bez učinka, a lažljiva usta ubijaju dušu.
Sir 5,13 I slava i sramota dolaze od riječi, i jezik je čovjekov propast njegova
Sir 20,18 Bolje je pokliznuti se na cesti nego na jeziku: tako opakima propast iznenada dolazi.
Sir 28,17 Udarac bičem ostavlja masnicu, udarac jezikom lomi kosti.
Jak 3,5 Tako i jezik: malen je ud, a velikim se može ponositi. Evo: kolicna vatra koliku šumu zapali!
Jak 3,6 I jezik je vatra, svijet nepravda jezik je među našim udovima, kalja cijelo tijelo te, zapaljen od pakla, zapaljuje kotač života.
Jak 3,8 a jezik - zlo nemirno, pun otrova smrtonosnog - nitko od ljudi ne može ukrotiti.


Image Hosted by ImageShack.us

Na slici je prikazano kažnjavanje jezika

Objavio im svoje Ime
i spasenje im po Njemu dao,
da Ga radujuć se slave
i On ih nagraditi htio
U imenu Njegovu da mir imaju
oni što svoga mira nemaju
I da u Imenu Jedinorođenca
od Oca Milosti zadobiju
svi oni koji se Ocu po Imenu Njegovu obraćaju
po Ime Njegovu Srce da im se Ljubavi ispuni,
da im se u Njegovo ime Branitelj otkrije
i da svaki koji u Ime Njegovo vjeruje
život vječni s Njim zadobije

No, ljudsko srce tvrdo je,
Od Imena Njegovog otuđilo se,
Od blagoslova nastade kletva
od hvale postade psovka
a slava u mržnja se pretvori,

Jao, čovjeku tome, koji Imena Njegova blati
bolje da se rodio nije, nego da paklom plati
Vrijeđati Njega čovjek se usudi,
on sebe sama na propast osudi

Da, mi smo narod s najmaštovitijim psovkama, tako su nas stranci okarakterizirali. Koliko je se psovka uvukla u život Hrvata, to se može i vidjeti na javnim televizijama naročito inostranskim jer svaki film i emisija su redovito popraćeni sitnim,ali štetnim psovkama, a kako danas većinom djecu odgaja televizija oni to prvo po belaju zapaze. A inače što se u kod Hrvata katolika također često radi jest čim dijete progovori odmah mu strpaju psovku u usta, pa dijete psujue i truje uokolo. Psovka je u svakidašnjim novima jako prisutna i svim vrstama književnosti, užas. Kultura izražavanja je danas nula. Psovanje nečije majke je danas in i trendy,tu se može očitovati sotonina mržnja prema rodiljama, majkama i ženama.
No, po meni su znatno opasniji bogospovači, ti ljudi imaju taku maštu pa to je nemoguće, jer ipak se tu radi o svetinjama. To je recimo za mene nešto najžalosnije da Hrvati svih uzrasta psuju Boga i koriste Ime Njegova za svaku moguću situaciju.
Katastrofa! I čudimo se što nam ide loše u životu. Hrvat katolik koji redovito psuje Ime Božje, sjajno, a krunicu nosi oko vrata, narukvice s onima koje psuje, eh, braćo moja. Čovjek koji psuje Boga je kuga za dušu i prokletstvo za svoju obitelj. Imate toliko svjedočanstava o tome, pretražite internet.
A i đavlekanje (kada se nekog šalje đavlu i ostaloj ekipi), nisu ni svjesni da tako proklinju svoje bližnje.
Ali šta je tu je, treba se moliti za sve tako da umjesto onih gori citata bude:
Sir 51,22 Za plaću mi je Gospod jezik podario: njime ću ga slaviti. :)

08.07.2009. u 15:50 · Ostavi komentar (11) · Isprintaj · #