Moj novi blog Davorove misli

08.01.2009.

Kod mog novog bloga može se komentirat samo ako imate registriran račun na googlu. Komentare možete napisat i ovdje ako želite i ako nemate registriran račun.
Znam da mnoge zbunjujem svim mislima, neke sam i zaprepastio i zato sam članak o pateru Luki izbrisao jer je neke jako zaboljelo to što sam napisao.
Svatko od nas ima pravo na svoje misli.
Sve je inaće krenulo od mise za novu godinu koju je imao pater Pavin u Palmi i koje mise više ne propušam jer su za mene jedno otkriće.
Predložio sam i pateru Luki da odvoji svoje misli i reportaže od propovjedi. Dali će to napravit ne znam ali znam da već imao dosta propovjedi za jednu lijepu knjigu.
Znam da sam u jučerašnjem članku pokušao ekumenski spojit katolička Tri Kralja i pravoslavni Božić koji su jedan do drugog (Tri Kralja je isti dan kad i pravoslavni badnjak, a Božič je odmah drugi dan). Možda nisam bio dovoljno jasan.
Inaće sam dobro, puno je posla tako da i ovo pišem u pauzi.
S vrijeme na vrijeme ću biti jasniji, mada najveće nadahnuće za postove imam navečer kada sagledam sve što se tog dana događalo, proživio, koga sam susreo. Uskoro ću i te misli objavljivat jer sam u tjeku nabavke mobilnog interneta.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.