Dolazi nam Božić i nova 2009 godina

23.12.2008.

Dragi prijatelji, poštovani čitatelji ovog bloga.
Na kraju smo još jedne godine.
Puno se toga dogodilo u ovoj godini.
Bilo je lijepih stvari ali bilo je i onih ružnih.
Kada sve saberem ono lijepo pobija ono ružno.
Od onih lijepih izdvojit ću:
- Darka, Mihaelu, Kristinu i Marijanu (brat, sestra i nečakinje) s kojima živim i koji me trpe.
- Svoje prijatelje koji su uz mene i kada mi je bilo najteže i što su moliili i mole za mene, pogotovo Merkata (Krešu), Drinu i Tihanu, mlade koji se okupljaju na forumu mladih HBK
- Svoje kolege na poslu i šefice koje imaju razumjevanja za moje izostanke sa posla zbog bolesne majke,
- DT-ovce s kojima sam našao puno toga zajedničkog i ono što me raduje opet mi dali priliku da radim svoj stari projekt ali sada u novom ruhu i na njihovim stranicama.
- Patera Luku koji me svake nedjelje oduševi svojom SMS propovjedi.
- Udrugu H-epicentar čiji sam član i gdje djelujem koliko mogu.
SVIMA HVALA
Moja bolest je sada dobro tj super jer s obzirom na sitvaciju izdržavam samo sa injekcijama koje primam svaka dva tjedna uz redovne kontrole.
Ono što sam nekad pokrenuo puno toga je i dalje aktivno. Neke projekte pokrečem ponovno ali u novom ruhu i na novom mjestu.
Novih projekata bit će i u godini koja je pred nama jer već sada imam puno ideja.
Hvala svima na podršći, hvala svima koji redovno posječujete moje blogove.
Želim Vam da se dobro pripremite za Božić i da ga u miru proslavite.
SRETAN VAM BOŽIĆ I SVAKO DOBRO U NOVOJ 2009 GODINI.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.