"Dame tu mano - Ruku mi daj!" - Drinina adventska akcija

17.11.2008.

Potičem Vas sve na ovu misijsku advensku akciju moje kolecige Drine koja je sada u misijama u Ekvadoru.
Svatko od nas može dudjelovat u ovoj akciji.

"Dame tu mano - Ruku mi daj!"

Božicni Canto
Pjesma de Navidad

Dame tu mano,
Ruku mi daj!
Ti si hermano,
Vamos u Raj!

Hajde sa mnom,
y yo contigo,
jer yo soy prijatelj,
a ti - amigo!

Nek čitav mundo,
y todo svijet,
será una flor,
i bude cvijet!

Za našu Majku,
para nuestra Madre,
i Boga Oca,
Y Dios Padre!

Pequeńo Jesús,
nas Isus mali,
por todos nosotros
nací u stali!

Regala alegría
daje veselje,
cumple deseos,
ispunja zelje!

Nek svako dijete,
y cada nińo,
canta ahora,
zapjeva sad:
“Sretan ti Božić,
Feliz Navidad!”

Drina Cavar,
11.11.2008.

Kao nekad za p. Luku, danas je vrijeme za nove - misijske
inicijative i akcije!

Naime, nedavno nas je kontaktirala ravnateljica jednog podravskog
vrtica, u Drnju, želeči stupiti u kontakt sa s. Lenkom, i našom
dječicom, poslavši nam dječje radove njihovog vrtica (slično kao
što su nas prošle godine kontaktirala djeca iz osnovne škole na
Knežiji, a u kontaktu smo i s dubrovačkom gimnazijom...),
fotografije svoje dječice i potičuci nas na daljnju suradnju i
kontakte...

Njihove radove smo odmah stavili na nas školski pano, te su naše
sestre sa svojim djacima izradjivali božićne ukrase za njih i
sl, a meni su pale na pamet nove ideje,koje sam odmah poslala
ravnateljici Snjezani, a i svima vama,
posebno onima koji rade u vrticima, ili imaju dječicu takve
dobi, te mogu stupiti u kontakt s raznim vrtičima i školama naše
domovine...

Kako bi nam se mogli javiti na našu adresu (posta ovamo putuje
oko 2 tjedna):

s. Lenka Covic
Comunidad Cristo Misionero Orante
A.A 17-21-93
Quito
Ecuador
Sur America

"Postovana i draga Snjezana!

Potaknuta Vasom inicijativom i kontaktom sa nama, malo sam vise
razmisljala kako bi se jos bolje dala osmisliti ili organizirati
nasa suradnja, te prosiriti mozda i na neke druge vrtice diljem
Lijepe nase!

I palo mi je na pamet, u suradnji s vama, i uz vasu pomoc,
pokrenuti (adventsku?) akciju ekvadorsko-hrvatskog djecjeg
prijateljstva, pod gornjim (spanjolsko-hrvatskim) nazivom:
“Dame tu mano – Ruku mi daj!”

Akcija bi se sastojala iz kontakata naseg i hrvatskih vrtica i
skola, u smislu kako smo vec to i zapoceli, razmjene djecjih
radova, fotografija, bozicnih ukrasa i dr.

Cak sam slozila i neku jednostavnu pjesmicu na mjesavini
spanjolskog i hrvatskog, kako bi obje strane naucile neke
jednostavne rijeci onog drugog jezika, i koju bi djecica mozda
mogla pjevusiti uz neku jednostavnu djecju melodiju.

Nadam se da ce vam se i ideja i pjesmica svidjeti, da ce akcija
zazivjeti,
i srdacno vas pozdravljam,

Drina Cavar

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.